09122570758

 

09122570758

 
جستجو

هوشمندسازی اتاق نشیمن و اتاق خواب

هوشمندسازی اتاق نشیمن و اتاق خواب

اگر اهل معاشرت و رفت و آمد هستید می دانید که داشتن مهمان کار سختی است مخصوصا اگر جشن یا مهمانی بزرگی در پیش داشته باشید. گاهی شاید برایتان پیش آمده که بخواهید در زمان سرو غذا نور اتاق را بیشتر کنید یا حتی مهمانانتان از شما بخواهند که نور را زیاد و یا کم کنید شاید شما در آن زمان سریع کلید را نشان دهید اما باز ایده آل تان رعایت نشده است.

شاید شما دوست داشتید همسر یا فرزندتان را در روز تولدش سورپرایز کنید و در هنگام ورود آنها دوست داشته باشید چراغ ها روشن شود و موزیک دلخواهتان نیز روشن شود اما یک اتفاق در آن لحظه تمام برنامه ریزی هایتان را خراب کرده است.

یک برنامه ریزی دقیق و بدون اتفاقات غیرقابل پیش بینی با هوشمندسازی منزل شما امکان پذیر می باشد.

برای هوشمندسازی اول باید بر روی تمامی اشیائی که در محیط شما قرار دارند سنسورهایی نصب گردد که اطلاعات را به درون اشیاء منتقل کنند. سنسورها اطلاعات انتزاعی محیط یا هر آنچه شما دوست دارید را به اشیاء منتقل می کنند تا محیط یا عملکرد خودشان را کنترل کنند.

 

مبل و صندلی راحتی در اتاق نشیمن :

 

در اتاق نشیمنتان شما باید راحت دراز بکشید ُ لم بدهید و کتاب بخوانید و فیلم تماشا کنید. همچنین اگر این اتاق با اتاق پذیراییتان یکی هست نیز باید قابلیت پذیرایی از مهمان را نیز داشته باشد بنابراین انتخاب مبلمان شما باید هوشمند باشد.

انتخاب مبل هایی که به تخت تبدیل می شوند انتخاب هوشمندانه ای است . اما مبل هوشمند مبلی است که پر از سنسور است و شکل بدن شما را تشخیص می دهد و با نحوه نشستن و دراز کشیدن شما هماهنگ می شود تا کمترین آسیبی به نخاع ، ستون فقرات یا عضلات شما را تشخیص می دهد.

مبل های هوشمند در یک خانه هوشمند به وسیله فشار دادن یک دکمه تغییر وضعیت می دهد و نیاز نیز شما بلند شوید و تغییر وضعیت بدهید. کنترل مبل ها و صندلی های راحت هوشمند از طریق اپلیکیشن هایی که روی موبایل نصب هستند ممکن می شود.

 

تلویزیون هوشمند در اتاق نشیمن :

 

شاید برای شما سخت ترین کار پیدا کردن کنترل ، تعویض کانال و بلند کردن صدای تلویزیون باشد مخصوصا در هنگامی که خوابتان بیاید و بدون لحظه ای درنگ چرت بزنید. تلویزیون با تنظیمات شخصی شما می تواند خاموش و یا روشن شود این تلویزیون با صدای شما کار می کند و قادر است به آیفون تصویری شما وصل شود و یا حتی به لپ تاپ و موبایل شما اتصال یابد تا شما با دوستانتان تماس صوتی یا ویدیویی بر قرار کنید و قسمت های مختلف منزلتان را به آن ها نشان دهید.

 

لامپ هوشمند :

 

بیشتر افراد دنبال هوشمندسازی روشنایی منزل خود هستند چون بلند شدن و روشن و خاموش کردن لامپ ها کار سختی است و در کم کردن هزینه مصرف برق تاثیر زیادی دارد. شاید شما با نور زیاد سردرد بگیرید و نور کم را ترجیح بدهید می توانید از طریق کم و زیاد کردن تنالیته ی نور ، فضا را دلخواه خود کنید.

لامپ های هوشمند می توانند سر ساعت روشن و خاموش شوند. لامپ های هوشمند را نیز می توانید خارج از منزل نیز کنترل کنید و هر زمانی که دوست داشتید روشن و یا خاموش کنید. این لامپ ها می تواند با آیفون منزل شما نیز متصل شود و در هنگام باز شدن درب تعدادی از چراغ ها نیز روشن شوند.

 

کنترل پرده هوشمند در خانه هوشمند :

 

از دیگر ویژگی های خانه هوشمند کنترل کرکره برقی و کنترل پرده می باشد :

1.باز و بسته کردن در زمان خاص

2.باز و بسته کردن به اندازه دلخواه

3.باز و بسته کردن به وسیله سنسور

هوشمندسازی پرده های یک منزل یا ساختمان فقط با نظر کارفرمایان و ایده های مورد نظر آنها قابل اجرا می باشد و ایده کلی این بخش با شدت در تغییر در شدت نور محیط ، پرده ها باز و بسته می شوند.

در سیستم هوشمند پرده برقی می تواند در صورت نیاز کاربر در زمان های مختلف و در صورت عواملی مانند شدت نور داخل و خارج ساختمان و یا شدت گرما باز و بسته شود بدون آنکه نیاز به صرف وقت و انرژی خاصی برای مدیریت وضعیت پرده ها داشته باشند. پرده های برقی که در خانه های هوشمند قابل استفاده هستند شامل پرده های رول ، پرده های از کنار جمع شو ، پرده های سایه روشن .

 

درب هوشمند در خانه هوشمند :

 

زمانی که شما در اتاق یا نشیمن نشستید و در حال انجام کاری هستید ممکن است زنگ در را بزنند و شما با نصب درب های هوشمند می توانید بدون ایجاد اختلال در کارتان در را باز و یا بسته کنید. اگر هم نخواهید درب را باز کنید می توانید تصویر فرد را ببینید و بعدا با او تماس بگیرید. حتی اگر متوجه زنگ درب نشدید مراجعه افراد از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود.

 

پنجره هوشمند :

 

شما برای باز و بسته کردن پنجره باید از جایتان بلند شوید شما می توانید با هوشمند سازی آنها از طریق تلفن همراه آنها را باز یا بسته کنید. همچنین به صورت اتوماتیک در هنگام وزش باد و طوفان بسته میشوند تا گرد و غبار به داخل منزل وارد نشود. حتی زمانی که خانه شما پر از مهمان است پنجره ها می توانند به صورت هوشمند باز و بسته شوند تا هوای داخل منزلتان عوض شود .

 

هوشمند سازی اتاق خواب :

 

سیستم های مراقبت خواب زیادی وجود دارد. شما با استفاده از ساعت هوشمند می توانید با صدای خودتان زنگ هشدار را برای صبح تنظیم کنید. یک صفحه نمایش می تواند به شما این امکان را دهد که برنامه های روزانه و آب و هوای آن روز باخبر شوید و با دانستن آن می توانید بدانید که چه لباسی بپوشید و یا تنظیم کنید که چه برنامه هایی دارید. حتی می توانید برای خود غذا سفارش دهید.

در حالت کلی با هوشمند سازی تمامی اجزای خانه خود می توانید از امکانات ویژه آن بهره مند شوید و علاوه بر آن از آرامش و امنیت بالای آن نیز استفاده کنید برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با تجهیزات خانه هوشمند می توانید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

انصراف از نظر
نظرات
1403/01/20 21:43
dry socket remedies  <a href=""> https://forums.dieviete.lv/profils/127605/forum/ </a>  remedies for colitis
فیلترها
Sort
display