09122570758

 

09122570758

 
جستجو
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "دی"

دوربین مدار بسته

امروزه از مهمترین وسایل و ضروری ترین عامل امنیت در اماکن, دوربین مداربسته می باشد. معادل کلمه دوربین مداربسته در زبان انگلیسی closet circuit television می باشد که به طور خلاصه و اختصار از آن با cctv یاد می شود.

دوربین مدار بسته
انواع جک برقی پارکینگ

بسیاری از اماکن یا منازلی ویلایی یا کم تردد به سیستم جک درب پارکینگی ای نیاز دارند که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم با بهترین کارایی برای زمان طولانی درب پارکینگ را باز و بسته نماید. در این مقاله به بررسی و معرفی انواع جک برقی پارکینگ می پردازیم.

انواع جک برقی پارکینگ
نکات مهم در نصب جک برقی پارکینگ

نصب کردن جک برقی کار بسیار دقیق و مهمی است که حتما باید به دست متخصصان و توانمندان در این زمینه انجام شود. نصب کردن جک پارکینگی توجه و ملاحظات زیادی را می طلبد. در این مقاله به شما اموزش می دهیم چگونه یک جک برقی یا پارکینگی را نصب کنید و نکات موثر و مهم در این زمینه را با شما به اشتراک می گذاریم.

نکات مهم در نصب جک برقی پارکینگ
جک پارکینگی چیست؟

جک پارکینگی , جک برقی درب یا جک درب ریموت کنترلی؛ نام های متفاوتی است که به این وسیله کاربردی و مفید می دهند. جک پارکینگی وسیله ای برای آسان کردن زندگی و رفاه بیشتر مردم است. این وسیله سالهای زیادی است که ساخته شده اما اخیرا ساخت این وسیله بسیار با کیفیت بیشتری انجام می شود.

جک پارکینگی چیست؟
فیلترها
Sort
display