09122570758

 

09122570758

 
جستجو

درب اتوماتیک گاراژ

درب اتوماتیک گاراژ

نوعی از درب بازکن های اتوماتیک هستند که معمولا کاربردهای صنعتی، بازرگانی و تجاری دارند. هم چنین برای سیستم های اتوماسیون درب ورودی پارکینگ مسکونی که فضای ماشین رو ( به عنوان یک فاکتور اساسی ) با محدودیت مواجه است، درب های اتوماتیک کشویی یک انتخاب خوب می باشند. درب های اتوماتیک کشویی بسیار در برابر باز شدن های نا خواسته توسط نیروهای بیرونی مقاوم هستند. درب های اتوماتیک کشویی می توانند از آلومینیوم ، چوب و آهن ساخته شوند .

 

درب اتوماتیک کشویی برای مکان هایی عریض یک انتخاب عالی است به خصوص وقتی که شما به دنبال یک سیستم اتوماسیون درب با هزینه بهینه، کارا و اثربخش باشید به این دلیل که فقط یک موتور گیربکس منفرد برای انجام عملیات بازگشایی درب های اتوماتیک کافی است.

 

تکنسین مربوطه می تواند به شما در انتخاب بهترین راه حل مربوط به درب کشویی برای خانه یا محل کارتان یاری کند.درب اتوماتیک کشویی معمولاً یک درب منفرد می باشد ( از یک لت تکی ریلی تشکیل شده است ) که توسط چرخ دنده بر روی یک مسیر مشخص می لغزد. از این رو این درب ها به یک فضای دراز و باریک جهت باز و بسته شدن نیاز دارند. درب های اتوماتیک گاراژ ( کشویی ) برای ورودی های عریض، ورودی هایی که در سراشیبی واقع شده اند، و یا مکانهایی که فضای داخلی ملک برای باز شدن درب های اتوماتیک لولایی کافی نیست، بسیار مناسب می باشند.زمانی که شما می خواهید سیستم موتور گیربکس جهت درب اتوماتیک گاراژ مطابق با خواسته خودتان انتخاب کنید لازم است وزن درب را مشخص کنید و در صورت نیاز طول درب را نیز بدانید.

 

برای ایجاد بیشترین امنیت در حالت بسته شدن درب های اتوماتیک گاراژ ، می توان درب ها را به سیستم "لبه های حساس" مجهز کرد که با عملیات ردیابی ضد برخورد با مانع ، حرکت درب را در حین برخورد با مانع متوقف می کند و در حالتی که مسیر حرکت مسدود شود جهت حرکت را معکوس می گرداند بنابراین از صدمه به افراد و اشیاء جلوگیری می کند.

 

وزن ساختار درب کشویی گاراژ چقدر باشد؟

 

سیستم هاب درب بازکن اتوماتیک پارکینگ مسکونی از وزن 300 کیلوگرم تا انواع سنگین آن یعنی 600 تا 1000 کیلوگرم موجود می باشد. از موتور گیربکس های درب اتوماتیک گاراژ می تواند برای اتوماتیک کردن دروازه های سنگین برای درب های عریض که معمولاً در مراکز خرید، مکان های صنعتی و بیمارستان ها به کار می روند، استفاده شود.

اتوماسیون های درب گاراژ طوری طراحی شده اند که دروازه هایی که وزن بالای دو و نیم تن دارند را کنترل کنند و بیشترین امنیت عملیاتی و عملکرد طولانی مدت ( عمر طولانی ) قابل اطمینانی را تحت هر شرایط جوی تضمین نمایند.

 

چه عواملی باعث اختلال در عملکرد درب گاراژ می شود :

 

  1. موقعیت سنسور : درب های گارازی که به درستی کار می کند با یک دکمه ریموت باز و بسته می شوند اما اگر موقعیت سنسور ها نامناسب باشد یا گرد و خاک وارد انها شده باشد مانع از عملکرد انها می شود.
  2. مشکلات کنترل از راه دور : ممکن است باتری های کنترل از راه دور خراب شده باشد . از سویی دیگر نیز ممکن است بررسی فیوز مدار کنترل وضعیت ثانویه را بهبود بخشد.
  3. درب های چسبنده : برخی از درب های گاراز ممکن است گاهی در حین حرکت به سمت بالا و یا پایین دچار مشکل شوند که معمولا می شود با اقداماتی نظیر روغن کاری و یا پاکسازی گرد و غبار آن را رفع کرد.
  4. درب های پر سر و صدا : درب های گاراز باید با حداقل سر و صدا باز و بسته شوند. اگر اینگونه نباشد زنگ هشدار به صدا در می آید . پس باید برای رفع این مشکل درب گاراز به طور منظم سرویس شود و روغن کاری و تمیز کاری به موقع انجام شود.
  5. سوختگی کابل ورودی : در بعضی از موارد کابلی که به موتور بالابر درب گاراز متصل می شود ممکن است فرسوده شود که نباید آن را نادیده گرفت زیرا می تواند در روند کار درب اختلال ایجاد کند و در نهایت باز و بسته شدن درب را با مشکل مواجه می کند.

 

انصراف از نظر
فیلترها
Sort
display