09122570758

 

09122570758

 
جستجو

درب های اتوماتیک کشویی تورمکس

درب های اتوماتیک کشویی تورمکس

ادعای سوئیسی ها این است که بهترین درب ها را می سازیم ادعایی که البته بیراه نیست و آن را با محصولاتی که به بازار ارائه می کنند به اثبات رسانده است. شرکت هایی که همواره در صنعت تولید درب های اتوماتیک پیشرو بوده اند و نامشان  چیزی جز کیفیت را در ذهن تداعی نکرده است.این درب ها تماما در کشور سوئیس تولید شدهودارای استانداردهای ISO9001 و TUV و DE اروپا بوده و در بسیاری از فرودگاههای اروپائی و همچنین در بسیاری از اماکن عمومی دیگر نصب شده و به خوبی امتحان خود را پس داده است .

یکی از همین برندها برند معروف تورمکس است که طیف گسترده ای از محصولات خود را به بازار معرفی می کند و حضور ده ساله خود را در  بازار ایران تجربه می کند. این برند مدل های گوناگونی از درب های اتوماتیک اسلایدینگ را تولید می کند، که البته دو مدل 2101 برای درب های سبک و 2202 برای درب های سنگین بوده است. 

 

مشخصات فنی درب اسلایدینگ کشویی تورمکس مدل 2101

 

تورمکس در درب اتوماتیک اسلایدینگ خود موتور با کیفیت دانکر را به کار گرفته است. موتوری که توان متوسطی را ارائه می دهد و می تواند درب هایی با وزن 100 کیلوگرم در هر لت را باز و بسته کند. از این جهت درب کشویی اتوماتیک تورمکس مدل 2101 بیشتر مناسب درب های سبک و نیمه سنگین است.

همچنین اپراتور شیشه ای تورمکس مدل 2101 امکانات فراوانی را به کاربر ارائه می کند و از این لحاظ کم و کاستی در این محصول وجود ندارد. امکاناتی که از اتصال به دستگاه کارتخوان، اطفا حریق و .... شروع می شود و به سنسورهای مادون قرمز و قفل الکترومکانیکی و ...... ختم می شود. همچنین تورمکس گارانتی تعویض قابل توجه دو ساله را به مشتریان ارائه می دهد و با ده سال پشتیبانی خدمات در نوع خود بسیار یکه تاز است.

 

ویژگی های درب کشویی برقی تورمکس مدل 2101

 

درب شیشه ای کشویی تورمکس مدل2101 همچنان که موتوری با کیفیت را به کار گرفته است، اپراتور با امکانات بالایی را هم در خود قرار داده است. این محصول از آنجا که عملکردی با تردد نا محدود دارد، گزینه ای بسیار مناسبی برای مکان های پر رفت و آمد محسوب می شود. برخی از قابلیت های آن به شرح ذیل می باشد:

 

  • قابلیت اتصال به باتری و UPS                                            
  • نوسان گیر برق
  • قابل استفاده در تمامی اقلیم ها
  • تردد نامحدود
  • قابلیت اتصال به دستگاه کارت خوان
  • قابلیت اتصال به اطفاء حریق
  • قفل الکترومکانیکی

مشخصات خاص سیستم های این درب ها به شرح ذیل می باشد:

 

 

کنترل کننده مرکزی :


سیستم مدار الکترونیکی آن (Microprocessor) به صورت اتوماتیک ‌وار وزن هر درب را می‌سنجد و طول بازشو را حساب می‌کند و حتی اصطکاک و سایش را نیز محاسبه می‌کند. موتور سیستم بر اساس استاندارد اروپا از نوع DC وv۲۴ بوده و به صورت عادی برای دربهای دو لنگه با وزن ۹۰ کیلوگرم برای هر لَت طراحی شده است ولی تا وزن ۱۲۰ کیلوگرم برای هر لت را نیز به خوبی تحمل می‌کند .


تجهیزات حرکتی :


هر لنگه درب اتوماتیک شیشه ایدارای چهار غلطک بزرگ از جنس لاستیک فشرده شده است و دارای دو غلطک راهنما نیز در بالا می‌باشد ( جمعاً ۶ غلطک برای هر لنگه درب ) که قابل تنظیم بوده و استحکام خاصی به حرکت درب می‌بخشد و از انحراف غلطکها از مسیر اصلی جلوگیری می‌کند .


باطری :


سیستم درب اتوماتیک تورمکسمجهز به یک باطری مخصوص است که در صورت نبود برق ، تا ساعتها درب به صورت عادی به عملکرد خود ادامه می‌دهد و در صورتی که تردد از درب زیاد نباشد حتی تا چندین روز نیز می‌تواند به عملکرد خود ادامه بدهد.


کلید تنظیمات :


سیستم درب اتوماتیک تورمکسدارای یک عدد صفحه کلید تنظیمات میباشد که بوسیله آن میتوان سیستم را  
به پنج حالت عملکرد: ۱- اتوماتیک ۲-دائم بازشو ۳-نیمه بازشو(یا حالت تابستانی، زمستانی) ۴- قفل ۵-ورود ممنوع  تنظیم کرد


 قفل :


قسمت قفل درب اتوماتیک تورمکسسیستم بسیار ایمن بوده و به وسیله دو عدد پیم قوی استیل دو درب را به هم کلاف می‌کند چون قفل مستقلاً دو درب را به هم متصل می‌کند و ارتباطی با موتور دستگاه ندارد.


قابلیت اتصال به شبکه B.M.S. :


سیستم درب اتوماتیک تورمکس دارای قابلیت اتصال به BMS ( شبکه مخصوص مدیریت (ساختمان و سیستم اعلام حریق و سیستم‎های حفاظتی و کامپیوتر می‌باشد و با اضافه کردن یک قطعه به صورت اختیاری می‌توان از این نرم‌افزار مخصوص کنترل درب های ساختمان نیز استفاده کرد .

 

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد درب اتوماتیک تلسکوپی به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

انصراف از نظر
فیلترها
Sort
display