09122570758

 

09122570758

 
جستجو

هشت ترفندی که باید در دکوراسیون خانه هوشمند به آن توجه کنیم

هشت ترفندی که باید در دکوراسیون خانه هوشمند به آن توجه کنیم

هشت ترفندی که باید در دکوراسیون خانه هوشمند به آن توجه کنیم

این که افراد بخواهند زیباترین قسمت خانه شان به چشم بیاید مسئله جدیدی نیست و همه افراد به دنبال یافتن جایی مناسب برای وسایل منزلشان هستند تا بهترین دکوراسیون اتاق نشیمن را داشته باشند.

اما این موضوع در ارتباط با جدیدترین تکنولوژی های خانه هوشمند به چه صورت می تواند باشد؟ دوربین ها ، سنسورها، دستیارهای صوتی، ربات های جاروبرقی ، ترموستات ، آلارم و ... علاوه بر اینکه خانه شما را تجهیز می کند باید با طراحی های جدید به جای درستی گذاشته شوند.

در ابتدای امر که این سیستم ها به دنیا معرفی شدند زیبایی و قرارگیری آنها مهم نبود اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی مهم است که خانه های هوشمند دیگر شبیه فروشگاه های محصولات الکتریکی نباشند.

در این مقاله سعی کردیم ترفند هایی را برای زیباتر شدن دکوراسیون خانه هوشمند برایتان آماده کنیم که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

 

جای تلویزیون در خانه هوشمند کجاست؟

 

امروزه بزرگترین قسمت یک خانه هوشمند تلویزیون آن است که تلویزیون های قدیمی امروزه جای خود را به صفحات باریک داده اند .

اگر نمی توانید تلویزیون گران بخرید سعی کنید همیشه باریک ترین را انتخاب کنید و در کنار دستگاه کابل ها را مخفی کنید و در حد امکان آنها را از درون دیوار رد کنید.

 

برای نصب المان ها از متخصص این کار کمک بگیرید

 

شاید در زندگیتان کم اتفاق بیافتد اینکه شما بخواهید تلویزیون خود را خودتان نصب کنید زیرا نمی توان انتظار داشت دقیقا همان طور که دلتان می خواهد روی دیوار نصب شود. و یا اینکه شاید نتوانید تلویزیون و اسپیکرهایش را طبق میل قلبی تان در خانه جای دهید زیرا با کانال های صوتی که این دستگاه ایجاد می کند آشنایی نداریم پس بهتر است از افراد متخصص کمک بگیرید.

 

اسپیکر را در دکوراسیون خود به کار برید :

 

احتمالا همه ما یک فردی در منزل داریم که نیاز به گوش کردن موسیقی داشته باشد . یکی از ویژگی های خانه هوشمند این است که اسپیکر جزء جدا نشدنی دکوراسیون است و شما می توانید متناسب با دکوراسیونی که برای منزلتان انتخاب کردید یک اسپیکر مناسب آن نیز پیدا کنید و در یکی از فضاهای خالی قرار دهید.

 

در خرید وسایل کوچک برای خانه هوشمند خود بسیار دقت کنید

 

بیشتر وقت ها ممکن است وسایل کوچک خانه شما بیشتر از خود خانه به چشم بیاید . پس شما باید حتما قبل از خرید بدانید که چه وسیله ای را می خرید و در کجا قرار میگیرد. دانستن این موضوع می تواند به شما در زمان خرید درک بهتری دهد و در نتیجه باعث می شود شما محصولی را بخرید که بیشتر به چیدمان خانه هوشمند شما می خورد.

 

مهم ترین کار نحوه چیدمان وسایل است

 

اگر شما وسیله ای را خریدید که با چیدمان منزل شما همخوانی ندارد باید به جای فکر کردن به پس دادن آن دنبال راه حلی برای جاگذاری درست آن باشید. هر چیزی را در جای درست خود استفاده کنید مثلا می توانید یک اسپیکر را روی دیوار نصب کنید و یا حتی دوربین امنیتی را طوری تنظیم کنید که به چشم نخورد.

 

در دکوراسیون خانه هوشمند خود نامرئی ها را حذف کنید :

 

شما باید کنترل هر چیزی را که می توانید با گوشی هوشمندتان کنترل کنید کنار بگذارید مثل کولر، تلویزیون، لامپ و یا حتی لوسترها که با کنترل از راه دور کار می کنند را می توانید با تلفن همراهتان کنترل کنید پس از شر کنترل های متعدد خلاص شوید.

 

در دکوراسیون خانه هوشمند خود اختصاصی عمل کنید.

 

استفاده از المان ها و دکوری های سفارشی که مخصوص شما ساخته شده اند بهترین انتخاب برای دکوراسیون خانه هوشمند شما می باشد. به عنوان مثال شما مجموعه ای از وسایل را تهیه کرده اید و یک نجار قالبی را برای قرار دادن آنها ایجاد می کند مانند یک خیاط که مخصوص تن یک فرد لباس می دوزد.

 

به اعداد جادویی ۳ و ۵ ایمان داشته باشید:

 

در موضوع دکوراسیون داخلی عدد ۳ چه برای یک خانه معمولی و چه برای یک خانه هوشمند عددی جادوییست. دسته های ۳ تایی از المان ها در کنار هم همیشه ظاهر بهتری از تک بودن یا جفتی بودن المان ها دارند. اما استفاده از یک دسته ۵ یا ۹ تایی از المان ها همیشه ظاهری جذاب تر نیز دارند.

توصیه ما به شما این است که از گجت ها در کنار المان های غیر هوشمند استفاده کنید تا ظاهری جذاب تر داشته باشند و بیشتر به چشم بیایند.

در این مقاله ما به روش هایی در خصوص دکوراسیون بهتر خانه های هوشمندتان پرداختیم. امیدواریم با به کارگیری آنها دکوراسیونی زیبا و جذاب را به خانه های خود بیاورید.

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با خانه هوشمند و تجهیزات هوشمند آن می توانید به مقالات مربوطه مراجعه نمایید.

انصراف از نظر
فیلترها
Sort
display