09122570758

 

09122570758

 
جستجو

نصب پریز هوشمند و کاربردهای آن

نصب پریز هوشمند و کاربردهای آن

شما اگر نمی توانید تجهیزات جدید بخرید به فکر کلید و پریزهای قدیمی خود باشید. در بسیاری از خانه های قدیمی کلید و پریزها شکسته و معیوب شده اند . هزینه تعویض آنها زیاد نیست اما در صورتی که مشکلی ایجاد کند خسارت های زیادی را از جمله آتش سوزی می تواند برای شما تحمیل کند.

نصب کلید و پریز هوشمند نیازمند تخریب می باشد ؟

این سوال اکثر افراد است زیرا نمی خواهد به خاطر استفاده از یک تجهیزات هوشمند کل سیستم برق رسانی ساختمان خود را تغییر دهد. معمولا برای نصب کلید و پریز هوشمند نیاز به تعویض سیم پیچی ساختمان ها نیست و آنها می توانند در محل پریز های قبلی قرار بگیرند .

پریزهای لمسی قابلیت تنظیم دارند و می توان آنها را به راحتی تنظیم کرد و از آنها در هتل ها ، محل کار و ساختمان های لوکس استفاده کرد.

نصب کلید و پریز هوشمند چه ویژگی هایی دارد؟

1.ظاهری زیبا و پانل های ضد خش از شیشه سکوریت

2.دارای استاندارد ISO

3.کاهش دهنده برق مصرفی

4.ایمنی بالا و ضد انفجار و اتصالی

5.نصب آسان و سازگار با شبکه سیم پیجی سنتی ساختمان

6.نصب کلید و پریز هوشمند بدون نیاز به تخریب و تعمیرات

7.دارای تنوع رنگی متناسب با دکوراسیون داخلی

8.سازگار با ولتاژ برقی از ۸۰ تا ۲۴۰ ولت

9. تنوع در کلید و پریز از یک پل تا چهار پل برای کولر و ....

نصب کلید و پریز هوشمند چه مزایای دارد ؟

این تجهیزات به دکوراسیون داخلی کمک می کنند و در طراحی های لوکس استفاده می شوند. از مهم ترین مزایای نصب آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ایجاد ایمنی و حفظ امنیت ساختمان :

زمان بندی سیستم روشنایی باعث می شود تا زمانی که در خانه نیستید خانه خالی به نظر نرسد.

اگر فراموش کردید یکی از لوازم برقی را خاموش کنید می توانید آن را از راه دور توسط گوشی خاموش کنید.

برای لوازم گرمایشی و سرمایشی یک برنامه زمانی مشخصی تعیین کنید تا سر زمان خاموش شود.

نصب کلید و پریز هوشمند و صرفه جویی در مصرف انرژی :

استفاده از رطوبت ساز در طول شب خواب خوش را برای شما میسر می کند. در بیشتر موارد دستگاه های تهویه ، کولرها ، اسپیلیت ، پنکه برقی و ... تا صبح روشن می ماند در صورتی که نیازی نیست و می توانید با تنظیم کردن برنامه زمانی روشن و خاموش مدت زمان آن را کنترل کنید.

 

کاربرد پریز هوشمند

 

 

حال به ۱۰ کاربرد پریز هوشمند برای خانه ها و اماکن مختلف می پردازیم.

کاربرد پریزهای هوشمند :

1.خنک کردن خانه : شما می توانید در روزهای گرم تابستان که هر روز مجبور هستید به سر کار بروید و بعد از آن وارد یک خانه گرم شوید با نصب کلید و پریز های هوشمند این امکان را دارید که سیستم سرمایشی خود را به این این پریزها نصب کنید و در زمانی که به خانه نزدیک می شوید روشن کنید تا خانه برایتان خنک شود.

2.افزایش آرامش ذهن و روان : اگر فردی فراموش کار هستید و همیشه وسیله ای را روشن می گذارید با فکر می کنید که روشن گذاشته اید از یک پریز هوشمند کمک بگیرید. شما با نصب این پریز ها می توانید از راه دور وسایلتان را چک کنید و از روشن یا خاموش بودنشان اطمینان حاصل کنید.

3.آشپزی در خارج از خانه : کمک به آشپزی و پخت و پز نیز می تواند کاربرد پریز هوشمند باشد و شما می توانید مواد اولیه را داخل آرامپز بگذارید و از محل کار آن را روشن کنید تا زمانی که به خانه می رسید آماده باشد و تنها شما غذا را بکشید و میل کنید.

4. فریب دادن سارقان : روشن کردن چراغ ها زمانی که در خانه نیستید یکی از بهترین روش هاست . فقط کافیست چند لامپ را به پریز خودتان متصل کنید تا از این کاربرد آن نیز بهره ببرید. می توانید چراغها را برای مدتی روشن کنید و دوباره خاموش کنید.

5.جوشاندن آب : اگر می خواهید زمانی که از خواب بلند می شوید سریعا یک چایی دم کنید و منتظر جوش آمدن آب نمانید می توانید این فرمان را تنظیم کنید تا در زمان مشخصی آب را برایتان به جوش بیاورد تا در زمان بیدار شدن چاییتان آماده باشد.

6.گرم کردن خانه : اگر در فصل سرما هستید می توانید به وسیله پریز هوشمند قبل از ورود به یک اتاق سرد گرمایش را روشن کنید تا وقتی وارد آن می شوید از هوای گرم آن لذت ببرید.

7.محدود کردن دسترسی اینترنت بچه ها : این دستگاه نیاز به یک دستگاه دیگر دارد و آن دستگاه را می توانید به کلید هوشمند متصل کنید تا در صورت فعال بودن دستگاه کودک امکان کنترل دستی و یا اتوماتیک بر روی آن فراهم شود.

8.روشن و خاموش کردن سیستم های صوتی : اگر یک رادیو در خانه دارید می توانید با تلفیق با یک پلاگین هوشمند آن را در زمان های معینی خاموش و روشن کنید. شما می توانید با کمک اپلیکیشن های نصب شده روی گوشی همراه ، تبلت و یا حتی سیستم خانگی خودتان انجام دهید.

9. دسترسی راحت تر به پریزهای مخفی : گاهی اوقات پریزها در جاهایی قرار دارند که نامناسب هستند مثلا زیرپله ، پشت کمد ، کابینت و در جاهایی که دسترسی سختی به آنجا هست و اگر نیاز باشد چیزی را از برق بکشیم واقعا به دردسر می افتیم . راه حل آن همان پریزهای هوشمند است که شما یکبار برای همیشه یک پریز هوشمند نصب میکنید که هر وقت لازم بود آن را خاموش و یا روشن می کنید.

10. کنترل روشنایی : اگر نوع سیستم روشنایی شما که می خواهید تنظیم کنید با هیچ یک از لامپ های هوشمند همخوانی ندارد اما دوست دارید که ان ها را به صورت مدرن در دست داشته باشید اصلا نگران نباشید می توانید آن را با خرید یک پریز هوشند انجام دهید.

کلام آخر :

امروزه با پیشرفت تکنولوژی زندگی برای انسان ها راحت تر شده است و تقریبا زندگی بشر به سمت ماشینی شدن پیش می رود و شما می توانید با استفاده از تجهیزات هوشمند زندگی آرامی را داشته باشید.

انصراف از نظر
فیلترها
Sort
display