09122570758

 

09122570758

 
جستجو

مزایای استفاده از جک پارکینگی

مزایای استفاده از جک پارکینگی

درب های قدیمی و سنتی اط لحاظ امنیت بسیار ضعیف می باشند به طوری که می بینیم که سارقان به راحتی می توانند درب های پارکینگی قدیمی را باز کنند. امروزه برای امنیت بیشتر از درب های جک دار ریموتی استفاده می شود.

جک پارکینگی علاوه بر امنیت بیشتر باعث راحتی کار شما می باشد. چراکه مثلا در زمستان, هوای برفی - بارانی - سرد و ... دیگر نیاز نیست از ماشین و وسیله نقلیه خود خارج شوید. همچنین در مشکلات درب های سنتی و قدیمی می بینیم که زمانی که فردی برای باز کردن درب منزل یا محل کار از ماشین خارج می شود؛ سارقان ماشین سریعا وارد عمل شد و از فرصت استفاده میکنند اما اگر از درب جکی و ریموت دار استفاده کنید هرگز این فرصت را به سارقان نخواهید داد. در این مقاله مزایای استفاده از جک پارکینگی را با هم بررسی میکنیم. با ما همراه باشید.

جک برقی ابزاری است که برای درب های پارکینگ استفاده میشود . کاربرد این وسیله در کلیه ی درب های پارکینگ می باشد . یکی از ویژگی های جک برقی این است که  کاملا بی صدا هستند چون اگر جک برقی با صدا بود مزاحم افراد داخل ساختمان و … می شد.

انواع جک پارکینگی :

  • 1- جک پارکینگی ایرانی
  • 2- جک پارکینگی خارجی
  • 3- جک تک لنگه
  • 4-جک دو لنگه

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با انواع جک پارکینگ به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.

جک در درب پارکینگی چطور کار میکند ؟

جک ها از طریق موتور الکتریکی کار می‌کنند که دارای منبع تغذیه ای سی و دی سی میباشد ریموت ها بر روی مدار فرمان کد می‌شود زمانی که ریموت فشرده شود دستوری به مدار فرمان داده می‌شود و جریان به بازوهای جک فرستاده شده و درب باز می شود .

جک درب پارکینگ در حالت حرکت می‌تواند به احتمال زیاد خطرناک باشد می‌تواند جسمی یا شخصی بین درب باشد و درب بر روی آن بسته شود، برای جلوگیری از این موضوع جک ها دارای  فتوسل میباشند.

فتوسل ها تجهیزات کوچکی هستند که رو به رو هم بر روی دیوار پارکینگ نصب می شوند زمانی که شیئی و یا شخص بین درب قرار داشته باشد این فتوسل ها اجازه بسته شدن درب را بر روی آن نمی دهد تا آن مانع کامل از سر راه کنار برود.

پس این قطعه کوچک در جک بسیار حائز اهمیت است شما باید برای کارکرد درستش  آن را مدام چک کنید و سالم بودن آن اطمینان پیدا کنید.

همچنین میتوانید ازنوار های امنیتی لاستیکی برای لبه اصلی درب پارکینگ خود استفاده کنید زمانی که این لبه های لاستیکی به جسمی برخورد کنند اولا خسارتی به جایی نمی گذارند، بلکه باعث توقف درب می‌شوند و آن را از اجسام گیرکرده بین درب دور می کند.

بهترین اقدامی که شما می توانید هنگام باز و بسته شدن درب انجام دهید این است که از آن دوری کنید و تداخلی در کارکرد آن ایجاد نکنید. همچنین به طور مرتب فلاشر جلو درب را چک کنید تا درست عمل کند و هنگام باز و بسته شدن روشن باشد زیرا این یک وسیله هشدار است و به وسایل نقلیه و افراد هشدار میدهد دربی در حال بسته یا باز شدن است.

مزایای استفاده از جک پارکینگی

اجزای تشکیل دهنده جک های برقی چیست؟

هر نوع سیستمی برای آنکه بتواند به مصرف کننده خدمات مناسب و منحصر به فرد خود را ارئه دهد نیاز دارد تا هسته درونی خود را به یک سری از اجزای بسیار گوناگون و متنوع ای مجهز نماید، جک های برقی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و از اجزای زیر تشکیل شده اند:

  • دوعدد بازو که بر روی درب نصب می شود
  • مرکز کنترل
  • چراغ های آلارم یا هشدار
  • قطعات فلزی
  • چشمی
  • ریموت کنترل

نکات مهم در خرید جک پارکینگی :

در هنگام خرید جک پارکینگی با توجه به نوع درب ورودی ، وزن هر لنگه ، ارتفاع هر درب باید از جک پارکینگی استفاده نمایید که توان و قابلیت باز کردن درب ورودی باغ و ساخمان شما را داشته باشد .

کمپانی های مختلفی در این ضمینه محصولات خود را با قیمت مناسب و گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهند . کمپانی میلان و سیماران از پر فروش ترین کمپانی های تولید جک پارکینگی می باشند .

مزایای استفاده از جک پارکینگی :

1- باز و بسته شدن آسان جک پارکینگ

مهمترین مزیت جک پارکینگی راحت باز شدن درب با ریموت میباشد و اصلا ربطی به زور زدن و کلید انداختن ندارد و این یعنی امنیت و ایمن بودن و سارق نمیتواند به راحتی دست به سرقت بزند چون حتما باید ریموت اصلی را داشته باشد و این امر هم غیر ممکن است چون ریموت اصلی فقط در دسترس صاحب درب پارکینگ میباشد و کپی کردن آن هم  نمیتواند مفید واقع شود چون جک پارکینگی برنامه ریزی خاصی دارد و فقط نماینده و کمپانی سازنده آن میتواند ریموت را کپی کند شاید با خود فکر کنید که چه نیازی به این همه محدودیت است اما باید گفت که تمامی این کارها فقط برای حفظ امنیت درب پارکینگ شماست و هدف دیگری جز این وجود ندارد.

2- صرفه‌جویی در وقت

باز کردن درب های پارکینگ قدیمی برای ورود اتومبیل ها بسیار زمان‌بر است. افراد مجبور به خاموش کردن اتومبیل و پیاده شدن از خودرو میشوند تا درب را باز کنند و بعد از ورود به پارکینگ نیز باید از ماشین پیاده شده تا در را ببندند، این کار علاوه بر زمان‌بر بودن گاهی خطراتی را هم به دنبال دارد در تایم های آخر شب در خیابان‌های خلوت امکان حمله سارقین است. در فصل زمستان و سرما احتمال لیز خوردن و مریض شدن است.

3- بالا رفتن امنیت

استفاده از جک درب پارکینگ می‌تواند برای محیط شما امنیت را به وجود بیاورد. زیرا درب های ساده و قدیمی به راحتی توسط سارقین باز میشود و از لحاظ ایمنی بسیار ضعیف هستند  زمانی که درب مجهز به جک درب پارکینگ باشد به راحتی قابل باز شدن و دسترسی توسط اشخاص بیگانه نیست.

علاوه بر وجود خود جک که باعث مقاوم شدن درب می شود وجود قفل برقی روی درب باعث می‌شود درب به راحتی باز نشود ،پس از نظر ایمنی بسیار مفید واقع می‌شود.

4- ایمنی بیشتر برای عابرین پیاده

وسیله نقلیه برای وارد شدن به پارکینگ تا باز شدن در منتظر می ماند در این زمان ماشین بدون سرعت و خیلی با احتیاط و  آرام وارد پارکینگ می‌شود بنابراین عابرین پیاده در امان هستند.

5- محدود شدن رفت و آمدها

در این مورد فقط افرادی که ریموت درب را دارند می‌توانند از در وارد و خارج شوند این محدودیت امنیت را افزایش می‌دهد.

انواع جک پارکینگی

6- قیمت مقرون به صرفه آن

یکی دیگر از مزیت های جک پارکینگی قیمت مقرون به صرفه آن میباشد در حقیقت تولیدکنندگان جک پارکینگی به منظور فروش انبوه و تولید در تیراژ بالا سعی کرده اند تا قیمت جک پارکینگی را تا حد چشمگیری کاهش دهند تا همه افراد و مجتمع های بتوانند از نعمت وجود چنین وسیله ی کارآمدی بهره مند شوند تا به امروز که از اختراع جک پارکینگی چندین سال میگذرد کمتر دربی را میتوانید پیدا کنید که به صورت دستی باز و بسته شود و همه آنها از وجود جک پارکینگی بهره مند شده اند .

البته اگر کمی هم فکر کنیم میفهمیم که منطقی نیست تا از جک پارکینگی استفاده نکنیم . اصلا چه کاری است وقتی میتوانیم کار خود را راحتتر کنیم چرا باید این مشقت و سختی را متحمل شویم؟ فقط کافیست که جک پارکینگی را نصب کنیم تا از وجود آن لذت ببریم.

7- اتوماتیک بودن

یکی از مهمترین مزایای آن خودکار و اتوماتیک وار عمل کردن آن میباشد در واقع جک پارکینگی دارای یک مولد برق است که به برق شهری و ۲۲۰ ولت متصل میشود و توسط مولد برق نوسانات و جریان مورد نیاز برای حرکت و جابجایی جک پارکینگی را فراهم میکند.

8- نصب بسیار آسان

جک پارکینگی بسیار ساده و آسان قابلیت نصب شدن و اجرا بر درب منزل یا محل کار پارکینگ را دارد.

9- گارانتی و خدمات پس از فروش

شما می توانید اگر مشکل و ایرادی برای درب به وجود آمد در سریعتر زمان ممکن با پشتیبانی تماس گرفته و از خدمات پس از فروش استفاده کنید.

10 - طرح های متنوع و زیبا

کارفرما در استفاده از متریال درب، ظاهر آن، سازگاری با نمای ساختمان دستش باز است و می تواند از بین هزاران طرح در پارکینگ آن را که باب میل اش هست و به نظرش به ظاهر ساختمانش می آید خریداری کند. همچنین ساخت درب می تواند از ترکیب فلز و چوب یا فلز و شیشه و حتی استفاده از آلیاژهای خاص باشد.

این تنوع در کرکره برقی وجود ندارد و کارفرما اگر از کرکره برای ساختمانش استفاده کند با تیغه هایی سرو کار دارد که نهایت تنوع رنگ آن است و در گران ترین حالت پانچ دار یا شیشه ای باشد.

همه ی موارد بالا این را به ما اثبات می کند که استفاده از جک پارکینگی برای درب پارکینگ منطقی تر از موارد دیگر است. شما می توانید نظرات ارزشمند و کارامد خود را برای ما ارسال کنید. برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با نصب جک پارکینگی به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.

انصراف از نظر
فیلترها
Sort
display