09122570758

 

09122570758

 
جستجو

قیمت سایبان برقی

قیمت سایبان برقی

سایبان چیست؟

 

نور خورشید برای حیات انسان حیاتی و ضروری می باشد. این نور خورشید دارای طیف نور های متفاوتی می باشد و ما فقط نورهای مرئی را می بینیم. نور خورشید دارای فرکانس های بالا تا پایین می باشد و فرکانسهای بالا ممکن است مشکل ساز شوند و به اجسام آسیب بزنند.

از این سو برای هر سری از وسایل حفاظت ها و نگهدارنده های خاصی لازم است تا از آنها نگهداری کنند و سایبان ها از این دسته از حفاظ ها می باشند.

سایبان یک روکش ثانوی است که به قسمت خارجی دیواره های یک ساختمان متصل می شود.

سایبان ها معمولا از کرباس تشکیل شده اند که با فیبر اکریلیک رشته پلی استر یا پنبه بافته شده است و یا از لایه ای وینیل که بر روی الیاف پلی استر قرار گرفته است و روی سازه ای سبک از آلومینیوم ، آهن ، فولاد و چوب و مواد شفاف کشیده می شود ساخته شده باشد.

مکان های سایبان ها در ساختمان ممکن است بالای پنجره ، درب یا بالای پیاده رو باشد.

سایبان ها برای اولین بار در تمدن مصر باستان و سوریه به کار برده شده اند و اولین بار از سایبان به نام حصیرهای بافته یاد می شده است.

 

مزایای سایبان ها :

 

  1.     سایبان هایی که قابلیت جمع شدن دارند به مالکان اجازه می دهند که شرایط هوای اطراف را به دلخواه خود تنظیم کنند.
  2.     از سایبان ها می توان در تابستان برای پوشاندن سلول های خورشیدی استفاده کرد.
  3.     برخی از سایه بان های امروزی ، از قابلیت هایی استفاده می کنند که می تواند کارایی آن را بالا ببرد و به یک وسیله چند منظوره تبدیل شود.
  4.     افزودن اتاق های شیشه ای می تواند سایبان را به اتاقی بدون حشره در خارج از ساختمان تبدیل کند و شیشه های کناری می تواند از باد و مه موجود در زیر سایبان جلوگیری کند.

انواع سایبان ها به شرح زیر می باشد :

 

  1.     سایبان پارکینگ : این سایبان ها به نحوی است که برای شما ایجاد محفظه ای می کند که از تابش مضر نور خورشید جلوگیری می کند. این سایبان ها دارای قابلیت نصب سریع هستند و شما می تونید در مدت زمان کمی پارکینگ خود را تجهیز کنید.
  2.     از سایبان هایی که امروزه به آن نیاز می باشد سایبان خودرو می باشد . این سایبان ها معمولا در کلان شهر ها و شهر هایی که تابش نور خورشید به صورت مستقیم است ضروری می باشد. این شهر ها معمولا با کمبود پارکینگ مواجه هستند و شما برای حفاظت ماشین خود از تابش نور خورشید مجبور به طراحی یک سایبان خودرو می شوید.
  3.     سایبان پی وی سی: این نوع از سایبان ها علاوه بر اشغال کردن کمترین فضا ، بهترین کیفیت را از خود نشان می دهند. این نوع از سایبان ها معمولا برای وسایلی از جنس پی وی سی استفاده می شوند مانند تانکرهای مخازن آب . قیمت این نوع از سایبان ها اندکی بالاتر از انواع دیگر است اما عمر طولانی تری نسبت به سایرین دارد.
  4.     سایبان های آلومینیومی : سایه بان های آلومینیومی برای مدت طولانی در ساختمان های مسکونی در کل دنیا محبوب بوده اند. این سایبان ها در رنگ های مختلفی در دسترس هستند. این سایه بان های مزایای زیادی دارند از جمله ایجاد دمای خنک تر در داخل خانه ، ایجاد سایه در حیاط ، افزایش طول عمر پنجره و استفاده از آنها به مدت 40 سال .

سایبان برقی چیست:

 

سقف های تشکیل شده از پارچه ، برزنت ، چرم ، قطعات تشکیل دهنده و ... را سایبان می نامند که به دو نوع دستی و سایبان برقی موجود می باشند و این دو ، نوعی سقف هستند که از شبکه ای از قطعات ریز و درشت تشکیل شده اند. میزان دسترسی به نور در سایبان برقی بسیار زیاد است ولی این سایبان برقی پوششی را می سازد که از تابش مستقیم نور به محوطه جلوگیری می کند.

در یک تحقیقات انجام شده نشان داده شده است که سایبان برقی می تواند تا 90% اثرات نامطلوب تابش مستقیم آفتاب را در داخل یک اتاق کاهش دهند.

سیستم سایبان دستی که در جلوی مغازه ها و فروشگاه ها دیده می شود و برای باز و بسته کردن انها باید از دسته هندل استفاده نمود. اما این سیستم در سایبان برقی اتوماتیک است که با توجه به قطعات به کار رفته شده در آن با زدن کلید ریموت می توان سایبان برقی را باز و بسته کرد.

پارچه های به کار رفته در سایبان ها دارای طرح ها و انواع مختلفی می باشند و با توجه به سلیقه مشتری انتخاب می شوند.

 

سایبان برقی از اجزای متفاوتی تشکیل شده اند که به شرح زیر می باشند:

 

  1.     چادر سایبان : چادر سایبان برقی از سه مدل تشکیل شده اند.
  •       برزنتی : نوع جدیدی از پارچه های برزنتی می باشد که بیشتر مردم از آن استفاده می کنند.
  •       فلکسی
  •       ترانزیتی : سایبان های ترانزیتی نسل جدیدی از سایبان های برقی می باشد که می توان به انواع رنگ های این نوع از سایبان اشاره کرد. این نوع از پارچه قابلیت شستشو دارد و به طول عمر سایبان کمک زیادی می کند.
  1.     موتور برقی : در اکثر سایبان های برقی از موتورهای چینی استفاده می شود.
  2.     بازویی : این موتور ها به سایبان شما کمک می کند تا راخت تر باز و بسته شود . در داخل بازویی سایبان برقی از فنر های مرغوب و با کیفیت استفاده شده است تا فرآیند باز و بسته شدن سایبان را به آرامی مواجه کند.
  3.     واشرها : کلیه واشرها در سایبان های برقی مرغوب می باشند و کمک می کند تا سایبان شما دوام بیشتری داشته باشد.

برای اطلاع از قیمت سایبان برقی و محصولات دیگر می توانید با کادر فروش مجموعه ما ارتباط برقرار کنید . شرکت ما در تلاش است مناسب ترین قیمت سایبان برقی را در قبال بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد.

 

 

انصراف از نظر
فیلترها
Sort
display