09122570758

 

09122570758

 
جستجو

درب شیشه ای اتوماتیک چرخشی

درب شیشه ای اتوماتیک چرخشی

یکی از زیباترین نوع درب ها و یکی از پیچیده ترین سیستم ، درب شیشه ای اتوماتیک چرخشی می باشد. این نوع درب شیشه ای اتوماتیک چرخشی بیشتر در مکان هایی به کار گرفته می شوند که به علت محدودیت در عرض محل نصب دیوار ، امکان نصب دیگر دربهای اتوماتیک وجود نداشته باشد. می توان از درب شیشه ای اتوماتیک چرخشی به صورت یک لنگه و یا دو لنگه استفاده کرد .

 

 اپراتور این دربها طوری طراحی شده که نیازی به تعویض درب ندارد و قابل نصب بر روی هر نوع درب لولایی می باشند . نکته مهم اینجاست که حالت چرخشی و کشویی بودن این درب ها به صورت هم زمان عمل نمی کند. بلکه به صورت نوبتی عمل می کند یعنی یک بار درب به صورت کشویی باز خواهد شد و لحظاتی بعد به صورت چرخشی عمل خواهد کرد.

 

تعداد دفعات باز شدن به صورت چرخشی و کشویی قابل تنظیم است و حتی می توان از یکی از حالت های باز و بسته شدن استفاده نمود.ایجاد جلوه ای بی نظیر و زیبا در نمای ورودی از ویژگی های استفاده از درب اتوماتیک است. درب اتوماتیک چرخشی بیشتر در مکان های خاص مانند اتاق سرور، اتاق مدیریت، اتاق عمل، طلافروشی ها و غیره با ترکیب سیستم های کنترل تردد، شرایط بهتری را برای کنترل رفت و آمد محیا می کند.

 

از ویژگی های منحصر به فرد  این محصول به شرح زیر می باشد:

 

  1. مجهز به بهترین و پرقدرت ترین موتور درب اتوماتیک دنیا
  2. مجهز به هنگرهای ضد سایش برای  طول عمر هرچه بیشتر پکیج
  3. سامانه کاملا هوشمند درب اتوماتیک شیشه ای چرخشی
  4. تجهیز به فرایندی  کاملا مدولار
  5. سرعت بسیار بالا و قابلیت  تنظیم در باز و بسته شدن درب
  6. مجهز به شارژر و باطری برای  استفاده در زمان قطع برق تا بیش از ۳۰۰ مرتبه
  7. برخورداری از  Encoderدر موتور،امنیت بیشترکاربر در هنگام برخورد ناخواسته با درب اتوماتیک
  8. بی نیاز از  استابلایزر و مقاوم در نوسانات برق شهر
  9. تجهیز به کاور دوطرفه سامانه درب اتومات شیشه ای چرخشی
  10. اتصال به قفل الکتریکی دولنگه برای  ایجاد  امنیت بیشتر
  11. مجهز به سنسورهای مایکروویو برای شناسایی از جهت روبه رو با برخورداری از  زاویه دید تا ارتفاع ۴ متر و ۳ متر عرض  (قابل تنظیم)
  12. طراحی زیبا با کمترین  اشغال فضا برای  نصب سامانه درب اتوماتیک شیشه ای
  13. طراحی شده برای  تمامی مکان ها از جمله نقاط  پررفت و آمد  از قبیل فرودگاه ها، مراکز تجاری و اداری، بیمارستان ها هتل ها و…
  14. تولید قطعات با بهره از بهترین و مقاوم ترین مواد اولیه مطابق با استانداردهای جهانی و تکنولوژی روز دنیا
  15. دارای ظاهری زیبا و سازگار با هر نوع دکوراسیون
  16. امکان نصب انواع سیستم های کنترل تردد وBMS
  17. امکان اجرا با انواع فریم های باریک و پهن
  18. جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایشی و سرمایشی محیط(چشم سوم درب اتوماتیک)درب اتوماتیک شیشه ای تمام گرد چرخشی و گردان

 

درب اتوماتیک شیشه ایی تمام گرد:

 

 از مشخصات درب اتوماتیک تمام گرد اینست که بین فضای  درون و بیرون ارتباطی وجود ندارد ، در مصرف انرژی بهینه است ، از وجود گرد و خاک و صدا پیش گیری می کند.برای رفت و آمد افراد معلول و بچه با لحاظ شدن مکانیزم های کنترلی مناسب است زیرا قابلیت کنترل خودکار سرعت حرکت را دارد و عملکرد درب در کل شبانه روز کنترل می شود و این قابلیت را نیز دارد که از طریق ریموت به شرکتی که آن را ساخته متصل شود.

 

در مواقعی که باید انرژی سرمایی و گرمایی را صرفه جویی نماییم درب های سه بال بهترین گزینه مورد استفاده هستند که از لحاظ ظاهری خوب و زیبا طراحی شده اند. درب های گردان برای معلولان این امکان را در نظر گرفته است که با فشار دادن کلیدی که در داخل آن قرار دارد آن حرکت درب را طوری تنظیم می کند که سرعت آن کند شود و معلولین به آسانی رد شوند وقابلیت خروج اضطراری را نیز دارا است.

 

از نظر ظاهری بسیار شیک و در هزینه های مربوط به انرژی به صرفه می باشد. کاور خارجی آن را می توانید با نمای ساختمان هماهنگ نماییید و از لحاظ قیمت نیز به صرفه است و به این دلایل این نوع درب مطلوب ترین انتخاب است.

 

سیستم باز کردن درب در شرایط اضطراری به صورت مکانیکی یعنی سیستم  break out system  بدین صورت عمل می کند که با یک نیروی معین قابل تنظیم درب را باز می کند و به طور اتوماتیک چرخش درب را متوقف می کند. هم چنین لت های درب می توانند به طور ثابت در وضعیت باز قرار داده شوند. برگشتن به حالت عملیات نرمال به صورت دستی تنظیم می شود

 

.درب های شیشه ای گردان شامل سه دسته هستند

 

1-درب های شیشه ای گردان که با فشار دادن درب به طور دستی حرکت می کنند

2-درب شیشه ای گردان اتوماتیک که وقتی با ملایمت ضربه ای به آن ها وارد شود به طور اتوماتیک شروع به حرکت می کنند

3- درب های شیشه ای گردان تمام اتوماتیک که عملیات آن ها به طور کامل توسط حس گر ها کنترل می گردد و در اثر تشخیص حرکت اشخاص به وسیله حس گر ها به طور اتوماتیک حرکت می کند

 

ساده ترین درب های اتوماتیک شیشه ای گردن می تواند با سه لت گردان ساخته شود. طرز عمل آن بدین صورت است که رادار های حرکتی نصب شده بر روی طاقه های بالایی هر یک از لت ها نزدیک شدن اشخاص به درب را تشخیص می دهد و پیام لازم را به موتور سیستم مخابره می کند تا درب را بچرخاند

 

بدین ترتیب شما می توانید بین استفاده از درب اتوماتیک گردان یا استفاده از درب کشویی بسته به احتیاجات مربوطه که می تواند تحت شرایط آب و هوای یا شرایط عبور و مرور می باشد حق انتخاب داسته باشید.این نوع از درب های اتوماتیک گردان برای جریان ترافیک بالا مانند هتل ها فرودگاه ها، بیمارستان ها، سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای نیز در  مکان هایی که چرخ خرید اثاثیه و وسایل بزرگ و یا صندلی چرخ دار استفاده می شود بسیار مناسب می باشد.

 

طراحی منحصر به فرد آن ها بیشترین فضای خالی ممکن در باز شدن درب جهت فرار کردن در موارد اضطراری و یا اجازه عبور وسایل بزرگ مانند تجهیزات و ماشین های شستشو و ماشین ها را نیز فراهم می کند.

 

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با درب اتوماتیک شیشه ای لولایی می توانید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

انصراف از نظر
فیلترها
Sort
display