09122570758

 

09122570758

 
جستجو

درب اتوماتیک کشویی

درب اتوماتیک کشویی

درب اتوماتیک شیشه‌ای کشویی جزو رایج‌ترین نوع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌باشد که به لحاظ عملکرد ساده و نصب و کاربری آسان در مکان‌های پرتردد مانند بانک ها و ساختمان های تجاری مورداستفاده قرار می‌گیرد و میتواند حجم بالایی از ترافیک رفت و آمد را به راحتی پشتیبانی کند و به ‌صورت کشویی باز و بسته می‌شوند.

این درب ها یكی از ساده ترین و پر مصرف ترین نوع درب های اتوماتیک نفر رو می باشند كه به علت حركت خطی و حداقل نیاز به فضا موجب استفاده بهینه از فضای موجود فروشگاه ها و اماكن عمومی می گردند.

 

در حالت استاندارد درب‌های کشویی اتوماتیک دارای ۲ لنگه ثابت و متحرک می‌باشند که با توجه به محل نصب امکان کم کردن لنگه‌های ثابت و متحرک نیز وجود خواهد داشت.با توجه به کاربری ساده درب‌های اتوماتیک کشویی استفاده از آن‌ها بسیار رایج است.و حتی میتوان برای آن چندین لنگه ثابت نیز در نظر گرفت.

 

در بیشتر ورودی ها این درب ها معمولاً به صورت دولنگه ثابت و دو لنگه متحرك قابل اجرا می باشند ولی در صورت نیاز می توان به صورت یك لنگه ثابت و یك لنگه متحرك و یا دو لنگه محرك بدون لنگه ثابت و تك لنگه متحرك بدون لنگه ثابت اجرا نمود.كه دو نمونه آخر بیشتر در مكانهایی كه امكان حركت درب ها بر روی دیوار امكان پذیر باشد قابل ارائه می باشند.

با این سیستم میتوان ورودی هایی تا عرض دو متر و ارتفاع 2.5متر بازشوی مفید ایجاد نمود. در این درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی در بیشتر مواقع از شیشه های 10 میلیمتری سكوریت شده استفاده می گردد ولی در صورت نیاز امكان به كارگیری از شیشه های دوجداره تا 20 میلیمتر نیز وجود دارد.

 

همچنین كاربران می توانند نسبت به نیاز خود درب را در وضعیت های اتوماتیك، دائم باز، دائم بسته، حالت زمستانی یا نیمه باز ،ورود ممنوع و یا خروج ممنوع تنظیم كنند.وهمچنین با نصب سیستم های كنترل تردد و یا ریموت كنترل و همچنین برنامه های زمانبندی در بعضی از اپراتورها كاربران را قادر به كنترل ورود ها و خروج ها می سازد. وجود سیستم سنسورهای ایمنی خطی بین درب ها و كنترلرهای هوشمند با قابلیت ضد برخورد امنیت عابرین را در برابر برخورد احتمالی با دربها تامین می كنند.

یک نوع درب اتوماتیک شیشه ای کشویی به حالتی ظریف و زیبا و البته به سادگی در ورودی مکانهای پرتردد نصب شده و علاوه بر سهولت در انجام کار، ورودی ساختمان را بسیار مدرن و جذاب می نماید.

 

از مهمترین دلایلی که استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای کشویی را تا این حد بالا می برد عبارت است از: ظاهری زیبا ، سهولت در رفت و آمد افراد ، کاهش در اتلاف انرژی ، امکان کنترل رفت و آمد های افراد با تنظیمات پیشرفته توسط دستگاه های کارت خوان و دستگاه تشخیص اثر انگشت و...

 

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی دارای خصوصیات و مزایای متعددی است که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

 

  • نصب آسان و تنظیمات راحت تر نسبت به سایر درب های اتوماتیک
  • قابلیت تغییر دادن مدت زمان باز یا بسته ماندن درب
  • دارای باکس کنترل پیشرفته و صفحه نمایش برای نمایش خطاها
  • دارای قفل امنیتی برای کنترل پانل سیستم
  • دارای خلاص کن دستی با قابلیت استفاده از داخل و خارج دستگاه
  • دارای قابلیت قفل حفاظتی در شب
  • داشتن هنگرهای ضد سایش برای طولانی تر شدن عمر درب شیشه ای کشویی
  • سیستم هوشمند تشخیص موانع و افراد
  • دارای سیستم کاملا ماژولار و تنظیمات جامع
  • قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب
  • دارا بودن شارژر و باطری برای استفاده در زمان قطع برق تا 200 الی 300 مرتبه
  • دارای Encoder در موتور درب شیشه ای برای ایجاد امنیت بیشتر اشخاص در هنگام برخورد با درب
  • معمولا در بیشتر انواع نیازی به استابلایزر ندارند و در برابر نوسانات برق مقاوم هستند
  • مجهز بودن دستگاه به نوار لاستیکی بین کاور و اپراتور برای جلوگیری از لرزش و صدا
  • دارا بودن کاور دو طرفه
  • قابلیت اتصال به قفل الکتریکی دولنگه برای ایجاد امنیت بالاتر
  • دارای بودن سنسورهای مایکروویو برای شناسایی افراد و موانع با قابلیت تنظیم دقیق
  • دارای طراحی زیبا و دارای طرحهای مختلف و اشغال کمترین فضا جهت نصب دستگاه
  • قابلیت استفاده از این نوع درب شیشه ای در مکان های پرتردد مثل فرودگاه ها، مراکز تجاری و اداری، بانکها و بیمارستانها و...
  • دارای قطعات با بهترین و مقاوم ترین مواد اولیه مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی

 

مکانیزم کار درب شیشه ای کشویی چگونه است؟

 

یکی از مهمترین مواردی که در مورد درب اتوماتیک شیشه ای کشویی مطرح است مکانیزم حرکت درب شیشه ای کشویی می باشد.این مکانیزم بر اساس استفاده از موتور و تسمه در به حرکت درآوردن لته های درب ها بنا شده است.

در این مکانیزم در واقع تسمه بصورت رفت و برگشتی کار می کند و در واقع تسمه دور تا دور پولی موتور و هرزگرد انتهایی قرار گرفته است و در این حالت با چرخش پولی یا فلکه موتور این تسمه نیز به چرخش در خواهد آمد.هر لنگه درب متحرک توسط دو دستک یا Hanger جابجا می شود و در واقع این هنگرها بوسیله غلتکهایی بر روی بخشی از ریل می لغزند و یکی از هنگرها با استفاده از یک تسمه گیر به تسمه متصل می باشد و نیروی حرکتی آن تامین میگردد.

 

 البته این فقط مکانیزم حرکتی درب اتوماتیک شیشه ای کشویی بود ولی لازم بذکر است که این درب نیاز به تنظیمات متعددی در چشمی و موتور و کنترل باکس و حتی کشش تسمه و ... دارد .

 

ویژگی های درب اتوماتیک کشویی :

 

  1. قابلیت تردد نامحدود
  2. قابل استفاده برروی درب های عریض و سنگین
  3. صدای پایین و قدرت بالا
  4. سرعت بالای درب اتوماتیک کشویی
  5. عملکرد آسان در باز و بسته شدن توسط ریموت
  6. دارای سنسور حرکتی برای کنترل و کاهش سرعت برخورد

 

درب اتوماتیک کشویی شیشه ای :

 

درب های کشویی در مدل شیشه ای کاربرد هایی دارد که از 4 لنگه تشکیل می شود که دو لنگه آن ثابت بوده و دو لنگه دیگر وسط قرار میگیرند و باز و بسته می شوند. با توجه به میزان جا و مکان مورد استفاده می توان تعداد لنگه ها را زیاد و کم کرد و تنها نکته آن این است که حتما باید یک لنگه ثابت وجود داشته باشد.

این نوع از درب ها برای عبور افراد در نظر گرفته شده اند و در ورودی بانک ها ف ساختمان ها ، پاساژ ها ، مجتمع های تجاری ، اداره ها و ... استفاده می شود.

این درب ها به آسانی نصب و راه اندازی می شوند و در صورت خرابی و اشکال به راحتی و سریع عیب یابی می شوند. همچنین این درب ها عایق صدا و حرارت می باشند و بیشتر برای مکان هایی استفاده میشوند که بهداشت در آنها حرف اول را می زند.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با درب اتوماتیک تلسکوپی به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

انصراف از نظر
فیلترها
Sort
display