09122570758

 

09122570758

 
جستجو

درب اتوماتیک کرو

درب اتوماتیک کرو

درب اتوماتیک کرو, درب هایی دوبل هستند که معمولا برای محیط هایی که توجه بسیاری به معماری و ظاهر شیک دارند, نصب میگردد. در این مقاله از سایت " تسنیم بی ام سی" به بررسی همه چیز درباره درب اتوماتیک کرو می پردازیم. درب اتوماتیک کرو - Curved - درب هایی شیشه ای  و بصورت گرد و نیم دایره هستند . با ما همراه باشید تا به طور کامل هرچیزی که درمورد درب های شیشه ای کرو میخواهید را بیاموزید.

درب اتوماتیک کرو :

درب اتوماتیک کروCurved automatic sliding door، از انواع درب های منحنی است که ورودی های منحصر به فرد و ظریفی را بدون از دست دادن قابلیت کشویی درب ایجاد می نماید.

درب کشویی منحنی شامل یک درب اتوماتیک به صورت دو طرفه یا یک طرفه است. در هر کدام از این انواع، لنگه درب های ثابتی با همان انحنای درب متحرک تعبیه شده اند که هنگام حرکت درب متحرک، به صورت کشویی روی لنگه ثابت قرار می گیرند.

درب های اتوماتیک نیمه مدور یا دایره ای با معماری خاص و زیبایی که دارند، امکان ایجاد فضای شگفت انگیزی را برای محیط شما فراهم می کنند. استفاده از این درب ها به ویژه در مکان ها و مجتمع هایی که در نمای خود از معماری منحنی شکل استفاده کرده اند، بسیار جالب و خیره کننده خواهد بود.

به منظور جلب توجه و جذب مهمان ها و مشتریان، نصب اینگونه درب ها وحتی درب اتوماتیک در ورودی هتل ها و مراکز تجاری وسیع و مجتمع-های ساختمانی بزرگ کاملا پسندیده است.

ویژگی های درب اتوماتیک منحنی (کرو) کدام است؟

  • سیستم ضد بر خورد
  • سیستم مدیریت انرژی
  • سیستم عیب یاب هوشمند
  • امکان فراهم شدن حالت لمسی
  • مدیریت تنظیم زمان باز ماندن درب
  • مدیریت سرعت باز و بسته شدن درب
  • امکان تنظیم باز شو دو طرفه یا یک طرفه
  • اندازه و ابعاد درب کاملا قابل تنظیم است.
  • طیف گسترده ای از لوازم جانبی موجود است.
  • قابلیت استفاده در مکان هایی با رفت و آمد زیاد
  • حداکثر ایمنی با امکان کنترل ورودی و خروجی
  • زیبایی خیره کننده و قابلیت ست شدن با تمامی دکوراسیون ها
  • انواع گزینه ها و رنگ های مختلف بسته به سلیقه متقاضی وجود دارد.
  • ترکیب دو درب کشویی منحنی امکان ایجاد یک درب دایره ای را می دهد.
  • امکان تبادل حرارتی مطلوب بین فضای داخلی و محوطه خارجی ساختمان
  • امکان در نظر گرفتن شعاع، قوس و درجه انحنای مختلف به درخواست و انتخاب مشتریان
  • طراحی منحصر به فرد نصب درب اتوماتیک کرو یا خم برای ساختمان هایی در نظر گرفته شده است که نمای بیرونی آنها به شکل نیم دایره یا قوسی از دایره، باشد ، امکان ایجاد ورودی های خاص و کاربردی را فراهم می کند.

درب اتوماتیک کرو

عملکرد درب اتوماتیک منحنی :

عملکرد درب اتوماتیک منحنی شبیه درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ می باشد، تفاوت درب اتوماتیک منحنی با سایر درب های اتوماتیک شیشه ای این است که درب در امتداد خطوط منحنی باز و بسته می شوند .

از این نوع درب های اتوماتیک در محیط هایی که معماری منحصر به فرد هستند ، استفاده می شود و هم چنین و برای محیط هایی که زیبایی ظاهر اهمیت ویژه ای دارد از درب اتوماتیک منحنی استفاده می شود .

درب اتوماتیک کرو ( منحنی ) نیاز به فضای بیش تر نسبت به سایر درب های اتوماتیک دارد و به همین دلیل در ورودی هایی که فضای بیش تری دارند از این نوع درب ها استفاده می شود .

از درب های اتوماتیک منحنی به دلیل در اختیار قراردادن فضای بیش تر در مکان هایی که میزان تردد افراد بیش تر است مناسب می باشد .

انواع مختلف درب اتوماتیک منحنی کدامند؟

اگر می خواهید یک ورودی زیبا و با کیفیت داشته باشید که مزایای یک درب کشویی اتوماتیک را ارائه دهد، درب اتوماتیک منحنی (کرو) که با طراحی معماری بنای شما هماهنگ شود، بهترین انتخاب است. با توجه به گستره وسیعی از امکانات پیکربندی، درب های کشویی منحنی، یک جلوه منحصر به فرد را به ورودی ساختمان اضافه می کند.

انواع مختلف اینگونه درب ها عبارتند از:

  • درب اتوماتیک کرو 360 درجه

درب اتوماتیک کرو کشویی منحنی360 درجه از ترکیب دو درب منحنی 180 درجه حاصل می شود. ترکیب مخالف این درب های کشویی منحصر به فرد، گذشته از جلوه زیبای آن، عایق سازی شرایط آب و هوایی را حتی با نرخ بالای ترافیک عابر پیاده، به خوبی فراهم می کند.

  • درب اتوماتیک کرو 180 درجه

طرح های کشویی محدب یا مقعر با قوس 180 و با شعاع های کوچک و بزرگ، می تواند با طیف وسیعی از تجهیزات، رنگ و فریم های مختلف ترکیب شده و در نهایت یک ورودی هماهنگ و سازگار با ویژگی های طراحی ورودی ساختمان را تکمیل و ارائه کند.

  • درب اتوماتیک کرو با انحنای سفارشی

درب های کشویی منحنی را می توان با ابعاد انحنای نمای جلوی ساختمان پیکربندی کرد. امکان طراحی و ساخت انحنای درب ها با شعاع بزرگ یا کوچک، وجود دارد و می تواند هماهنگ با نمای داخلی و یا خارجی بنا پیکربندی شود.

تمامی انواع درب اتوماتیک کرو با انحناهای مختلف، قابل ساخت به صورت درب های کشویی یک طرفه و دو طرفه می باشد.

درب اتوماتیک کرو برای چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

درب اتوماتیک کرو در برای بسیاری از برنامه های مختلف طراحی شده اند. مثلا؛ برنامه های کاربردی ساختمانی که همراه خود زیبایی را نیز به همراه دارد ، اما نیاز به دسترسی برای افراد معلول را نیز به راحتی امکان پذبر می کنند. به خصوص در صورت قرار گرفتن درب در فضای محدودی از قسمت ورودی. درب اتوماتیک کرو ما یک راه حل ورودی است که این نیاز را برآورده می کند. این امر ضرورت تهیه درب اتوماتیک کرو را در مقایسه با درب سنتی اثبات می کند. از این نوع درب در مکان هایی مانند: هتل ها، مؤسسات بهداشتی، فرودگاه ها ،ساختمان های اداری، مراکز خرید، ساختمان های تجاری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کنترل هوشمند درب اتوماتیک کرو

کنترل هوشمند در درب اتوماتیک کرو چگونه عمل می کند؟

درب اتوماتیک کرو مجهز به سیستم کنترل اصلی سوئیس (MCS) و اتصالات اصلی می باشد. درب اتوماتیک کرو در جهت های مخالف با عملکرد اتوماتیک توقف باز می شوند تا از آسیب دیدگی و ضربه به عابران و اشیاء جلوگیری شود.

کنترل پنل به صورت دو طرفه با MCS ارتباط برقرار می کند و توسط پنل می توانید حالت عملیاتی را انتخاب کنید. همچنین ، می توانید توقف اضطراری را تنظیم کرده یا پارامترهای عملیاتی را تغییر داده و به طور مستقیم در جایی که خرابی رخ می دهد توقف صورت پذیرد.

درب اتوماتیک کرو به دلیل حفاظت بدون درز در سرتاسر آن از ورود گرد و غبار جلوگیری می کند. طراحی نوسازی عایق صوتی از ماژول های انتقال ، ساختاری دقیق را تشکیل می دهد ، که باعث می شود درب اتوماتیک کرو سریع تر حرکت کند و همزمان صدا را کاهش دهد.

ساختار درب اتوماتیک کرو :

درب اتوماتیک کرو از دو مجموعه درب کشویی خمیده تشکیل شده است که با طرحی زیبایی شناختی با ظرفیت بالا و سهولت عبور از درب های کشویی ارائه شده است. با ظاهر خمیده خود ، کمی گسترده تر از درب های کشویی را در عرض دارد.

بنابراین امکان استفاده از توان بیشتر را فراهم می کند.درب اتوماتیک کرو ما نیز می توانند در طرح های نیم دایره تنظیم شوند. یا به صورت جداگانه و یا بهم پیوسته بین سایر پانل های دیواری خمیده و درب های کشویی خمیده قرار می گیرند.

مانند تمام سیستم های درب. درب اتوماتیک کرو از فولاد ضد زنگ جلا ، برس ، برس برنز یا برنز یا PPC برای مطابقت با هر رنگ RAL ارائه می شود. سرعت باز و بسته شدن درب و زمان تنظیم پارامترها توسط کاربران قابلیت تنظیم را دارد. درب اتوماتیک کرو دارای راندمان بالا ، طول عمر طولانی ، ویژگی های قابل اعتماد و کم صدا می باشد.

نصب درب اتوماتیک کرو یا خم یا منحنی :

درب‌ اتوماتیک نیم دایره یا خم برای اماکن و محل هایی طراحی شده است که از نظر نما و معماری، به صورت نیم دایره یا کمانی از دایره می باشد. قوس اینگونه دربها به درخواست و سلیقه مشتریان و بسته به نیاز محل در نظر گرفته می شود.

دربهای نیم گرد نیز همانند دربهای کشویی و تلسکوپی شامل طرحهای متنوعی برابر نیاز و درخواست مشتریان می باشد. قیمت این محصول به دلیل طراحی پیچیده به مراتب نسبت به دربهای اتوماتیک اسلایدینگ گرانتر است.

دربهای اتوماتیک منحنی از نظر نمای ظاهری ، یکی از زیباترین نماهای درب اتوماتیک را دارا می باشد و به ساختمان یا محل مورد نظر جلوه خاصی می بخشد . این درب ها برای ورودی هتلها و اماکن دولتی و خصوصی بزرگ که تبادل حرارت داخل و خارج آن بسیار اهمیت دارد استفاده می شود. فروش درب اتوماتیک و نصب درب اتوماتیک در تخصص ماست با ما تماس بگیرید.

انصراف از نظر
فیلترها
Sort
display