09122570758

 

09122570758

 
جستجو

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای به چه صورتی است؟

تعمیر درب اتوماتیک  شیشه ای به چه صورتی است؟

در ابتدای امر در این مقاله مختصری به توضیح در ارتباط با درب اتوماتیک شیشه ای می پردازیم و سپس به بحث در ارتباط با نحوه تعمیر آن اشاره می کنیم.

 

درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

 

همانطور که در مقاله های پیشین گفته شد درب اتوماتیک به درب هایی گفته می شود که برای باز و بسته شدن نیازی به دخالت انسان نیست و به صورت خودکار باز می شوند.

این درب ها را در ابتدا یک دانش آموزش اهل آمریکا ابداع کرد که بعدها تحلیل کار کرد آن به دست مخترعان و فیزیکدانان انجام شد.

از مزایای استفاده از این درب ها می توان به راحت باز و بسته شدن آن ها و استفاده در مکان های پر تردد و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد.

در حال حاضر استفاده از درب های اتوماتیک برای استفاده از مزایا و امکانات رفاهی جدید در ساختمان ها شیوع پیدا کرده است زیرا بسیاری از افراد مسن و سالمند نیز در استفاده از این درب ها راحت تر هستند.

درب های اتوماتیک شیشه ای ساختاری چندگانه دارند مانند:

درب های دولنگه – درب های تک لنگه – درب های ریلی – درب های گاراژی – کرکره اتوماتیک

این درب ها طرح ها و سبک های متفاوتی دارند که هر کدام نیز دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. درب های پارکینگی می توانند به صورت کشویی بر روی یک ریل جهت باز و بسته شدن بلغزند و یا می توانند به دو کناره لولا شوند و با چرخیدن حول محور لولایی به سمت داخل یا خارج بسته شوند.

تعیین اینکه چه نوع درب اتوماتیک شیشه ای مورد نیاز است با توجه به نوع پروژه تعیین می شود.

 

ویژگی ها و مزایای استفاده از جک پارکینگ چیست؟

 

بسیاری از جک های موجود در بازار عملکرد بالایی دارند و می توان از آنها برای هر نوع درب اتوماتیک با هر وزنی استفاده کرد.

بسیاری از آنها دارای موتوری قدرتمند با کارایی بالا می باشند و برخی از مدل های ساخته شده دارای چشمی ایمنی برای بالا بردن سطح امنیت محل می باشد.

در بعضی از درب ها نیز از جک ریلی استفاده می شود. این نوع جک برای محیط هایی مناسب است که فضای آنها نسبتا کوچک می باشد و باز و بسته شدن این درب ها به صورت کشویی یا ریلی کمک زیادی به فضا می کند.

اما این جک های ریلی زودتر خراب می شوند و نیاز به تعمیر دارند و برای تعمیر آنها اگر دارای گارانتی باشند شرکت نصب کننده خدمات آن را قبول می کند و کارهای مربوط به تعمیر و تعویض و ... را انجام می دهد.

 

چگونه می توان مشکل درب اتوماتیک شیشه ای را پیدا کرد؟

 

در ابتدا برای پیدا کردن مشکل درب اتوماتیک باید چند مرحله را اجزا کنید تا بتوانید قسمتی را که اختلال ایجاد کرده است را پیدا کنید.

 

1.ریموت کنترل درب اتوماتیک : ریموت ها از ابتدایی ترین مشکل ها هستند. اول کیت چراغ ریموت را چک کنید اگر خراب باشد چراغ آن کمرنگ تر از همیشه خواهد بود و یا اصلا روشن نمی شود در این حالت یا باتری آن ضعیف شده یا ریموت آن معیوب شده است.

2.دستگاه مرکزی و فیوز درب اتوماتیک : اگر ریموت سالم بود گوش خود را به دستگاه مرکزی نزدیک کنید و زمانی که ریموت را می زنید صدای دستگاه مرکزی شنیده می شود که در صورتی که صدایی از آن شنیده نشود در صورت سالم بودن فیوز، برد مدار یا سیسم های ورودی آن مشکل پیدا کرده است و نیاز به یک متخصص حرفه ای ست که مشکل را متوجه شود.

3.جک بازویی درب اتوماتیک شیشه ای : اگر جک بازویی درب شما ایراد داشته باشد نه درب باز می شود نه بسته ، اما اگر چشمی ها مشکل داشته باشند باز می شود اما برای بسته شدن به مشکل می خورد. برای تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای در کار می توان کرد یا جک را تعمییر کرد و اگر قابل تعمیر نبود آن ها را تعویض نمود که این کار حتما باید توسط کارشناسان انجام شود.

4. چشمی یا فتوسل درب اتوماتیک : اگر درب اتوماتیک در هنگام بسته شدن مشکل داشت ایراد از چشمی درب اتوماتیک است که ارتباط چشمی با مرکز قطع شده است و نمی گذارد درب بسته شود. اول باید از صاف بودن و تراز بودن آن اطمینان حاصل کنید و ببینید که کاملا تمیز باشند . این نکته را نیز بدانید که چشمی ها را در معرض نور خورشید قرار ندهید و حتما برای آن سایه بان تهیه کنید. اگر مشکل چشمی شما با این موارد حل نشد، نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد که حتما باید به دست افراد کاربلد انجام شود.

 

حال شما میتوانید با چند کار ساده به ایراد درب های اتوماتیک شیشه ای خود پی ببرید و پیش از انجام هرکاری برای تعمیر با متخصص و افراد کاربلد برای تعمیر درب اتوماتیک خود تماس حاصل فرمایید.

 

تیم ما می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن در محل شما حضور یابند و تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای شما را انجام دهند در هر نقطه ای از تهران و یا کرج هستید می توانید با تیم ما  09123498666تماس حاصل فرمایید.

تعمیر درب اتوماتیک در شرق تهران، تعمیر درب اتوماتیک در غرب تهران، تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای در شما تهران و تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای در جنوب تهران و همچنین تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای در کرج توسط تیم ما قابل انجام است با ما می توانید با شماره 09123498666  تماس حاصل فرمایید تیم ما ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی شما می باشد.

انصراف از نظر
فیلترها
Sort
display