09122570758

 

09122570758

 
جستجو

تعمیر انواع درب اتوماتیک

تعمیر انواع درب اتوماتیک

گاهی ممکن است بر اثر اتفاقاتی , هر یک از قطعات انواع درب های اتوماتیک از کار بیفتند. در این زمان شما به رسیدگی هایی به درب های اتوماتیک نیاز دارید تا دوباره کار خود را از سر بگیرد. در این مقاله از سایت تخصصی " تسنیم بی ام سی" به بررسی چگونگی و قیمت تعمیر انواع درب های اتوماتیک می پردازیم. با ما همراه باشید.

درب اتوماتیک از قطعات مختلفی تشکیل می شود که هر یک از این قطعات باید کار کرد سالم و بدون عیب و نقص داشته باشند و در نتیجه دست به دست هم داده و درب اتوماتیک فعالیت خود را به درستی انجام دهد. در حال حاضر در مراکز مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی، تفریحی و غیره از درب های اتوماتیک استفاده می شود.

درب های اتوماتیک به مانند هر وسیله الکتریکی دیگری دارای یک عمر مفید هستند و پس از آن به مرور زمان اشکالاتی در آنها پدیدار شده و نیاز به تعمیر پیدا می کنند، و به همین دلیل و برای پشتیبانی از این درب ها ما در مجموعه تخصصی آتی در کار تعمیر درب اتوماتیک را انجام می دهیم.

یکی از مواردی که در استفاده ازدرب اتوماتیک اهمیت بسیار بالایی دارد، رگلاژ درب اتوماتیک یا همان تنظیم میزان بالا و پایین بودن آن می باشد. برای انجام رگلاژ درب اتوماتیک مدل های مختلف از موتور بر روی آن سوار می گردد و باید از یک آچار مخصوص استفاده نموده و تنظیم میکروسوئیچ و همچنین تنظیم حد بالا و پایین بودن اقدام نماییم.

تعمیر و سرویس دربهای اتوماتیک :

  1. درهای تلسکوپی
  2. انواع درب اتوماتیک
  3. سیستم درب اتوماتیک چرخان
  4. درب های اتوماتیک دو جداره
  5. درب های اتوماتیک تک اسلاید

هزینه تعمیر درب اتوماتیک :

هزینه تعمیر بستگی به نوع خرابی و مدل درب دارد و می تواند بسیار متفاوت باشد و باید ابتدا توسط کارشناس مربوطه مورد بازدید قرار گیرد و بعد از آن برآورد هززینه شود.

تعمیر انواع درب اتوماتیک

بخش های قابل تعمیر انواع درب اتوماتیک :

تعمیر درب اتوماتیک شامل چندین بخش می باشد: درب اتوماتیک پارکینگ (تعمیر درب ریموت)، تعمیر جک پارکینگ،تعمیر قطعات مکانیک که خود شامل گیربکس و متعلقات آن می باشد.

تعمیر درب اتوماتیک یکی از ملزومات حرفه های امروزی در هر منطقه است . چرا که با توجه به پیشرفت تکنولوژی درصد بالایی منازل بخصوص آپارتمان ها از درب اتوماتیک استفاده می کنند که نصب , خدمات و تعمیر درب اتوماتیک را به یک حرفه پر مخاطب تبدیل کرده است.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای :

ریل و درب پوشش آلومینیومی درب های شیشه ای خراب نمی شوند ولی هرچند سال یکبار بستگی به میزان استفاه از درب نیاز به تعویض دارند. درب های 2 لت متحرک 4 عدد غلتک دارند که باید تعویض شود و همچنین هرزگرد و تسمه، دو عدد چشمی و کلید تغییر حالت موتور نیز به مرور زمان خراب می شوند و نیاز به تعویض دارند.

تعمیر کرکره برقی :

تعمیر پاره شدن تیغه آلومینیومی کرکره برقی، تعمیر موتور (سیم موتور، گیربکس موتور، تیغه موتور) ، تعمیرات الکترونیکی کرکره برقی و تعمیرات مکانیکی کرکره برقی، تعمیر موتور ساید زنجیری و توبلار داخل لوله، موتور سانترال MC، موتور 3 فاز، سیم کشی مجدد درب اتوماتیک، روغن کاری درب پارکینگی و ریلی

تعمیر جک پارکینگی :

تعمیر ریموت درب پارکینگ، تعمیر انواع جک بادی پنوماتیک، جک گیربکس، قطعات یدکی چشمی جک پارکینگی، تعمیر برد 24 ولت، تعمیر انواع رییل های ماردونی و تلسکوپی، سنسورهای رگلاژ جک، میکروسوئیچ ها و تعمیر ترمینال و اجزای بورد کنترل جک و آی سی های رگلاتور

نکات مهم در تعمیر درب اتوماتیک :

تعمیر درب اتوماتیک خدمتی است که ما در مجموعه تخصصی تسنیم بی ام سی در آن را به کمک بهترین تعمیرکاران و بروزترین تجهیزات انجام می دهیم. به طور کلی تعمیرکار حرفه ای بهترین شاخصه یک مرکز تعمیراتی جک درب ورودی است.

 تعمیرکاران و سرویس کاران این مرکز کلیه دوره ها و آموزش های مرتبط به تعمیر درب اتوماتیک را به صورت تخصصی و حرفه ای فرا گرفته اند و می توانند تعمیرات درب اتوماتیک خواسته شده را به بهترین شکل انجام دهند.

تعمیر درب اتوماتیک گاهی نیاز به تعویض قطعات دارد و گاها پیدا نمودن قطعات آنها کار مشکلی است. یکی از چالش های مراکز تعمیراتی تامین قطعات یدکی درب اتوماتیک است و گاهی فقدان قطعات یدکی منجر به تعویض کامل سیستم های درب اتوماتیک با هزینه بسیار زیاد خواهد شد.

تعمیر درب اتوماتیک تا حد امکان باید  در سریعترین زمان ممکن انجام می شود. حضور یک فرد قابل اطمینان از نظر اخلاقی و تخصصی در منزل مسکونی، مراکز تجاری و غیره برای تعمیر درب اتوماتیک، یکی از نگرانی های همیشگی مشتری ها است.

ارائه خدمات تعمیر درب اتوماتیک

انواع خدمت بهترین تعمیرکار درب اتوماتیک در تهران و کرج :

  • تعمیر انواع درب اتوماتیک
  • تعمیرات گیربکس جک پارکینگی و ریلی
  • تعمیرات مشکلات ایستادن جک در بین راه
  • تمیرات مشکل عمل نکردم چشمی های جک
  • تعمیرات درب هیدرولیکی پارکینگی و ریلی
  • تعمیر ماردون و چرخ دنده های وابسته به آن
  • تعمیرات سیم پیچ موتور و بخش برقی موتورها
  • تعمیرات موتور جک پارکینیگ و ریلی و هیدرولیکی
  • تعمیر دنده ها و تراشکاری دنده ها و یا تعویض دنده
  • تعمیر مشکل کوباندن درب در انتهای بسته شدن درب
  • سیم کشی مجدد و تعویض سیم کشی انواع درب اتوماتیک
  • تعویض اورینگ درب هیدولیک و تعویض روغن هیدرولیک
  • تعمیر مشکل سرعت کند یا تند در انواع درب های اتوماتیک
  • تعمیر مشکل بورد فرمان مرکزی جک الکترمکانیک و هیدرولیک
  • تعمیر مشکل خلاص نشدن جک پارکینگی و خلاص کن جک هیدرولیک
  • تعمیرات بخش میکروسئیچ و سنسورهای درب اتوماتیک و درب ریلی
  • حل مشکل برنامه ریزی انواع جک های پارکینگی و ریلی و هیدرولیک
  • سرویس کاری و روغن کاری تخصصی انواع درب پارکینگی و هیدرولیک و ریلی
  • حل مشکل ست کردن ریموت و عملکرد چند حالته ریموت روی انواع جک پارکینگی

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد . شما می توانید انواع تعمیرات درب های اتوماتیک خود در منزل - محل کر - کارخانه - گاراژ و ... را به ما بسپارید. شما عزیزان می توانید از فرم " تماس با ما " با سایت تسنیم بی ام سی ارتباط برقرار کنید. و همچنین منتظر نظرات ارزشمند و سازنده شما هستیم.

انصراف از نظر
فیلترها
Sort
display