09122570758

 

09122570758

 
جستجو

مزایای استفاده از درب اتوماتیک

مزایای استفاده از درب اتوماتیک

امروزه استفاده از درب های اتوماتیک فراگیر شده و در بسیاری از بیمارستان ها ، ساختمان ها ، مراکز تجاری و اداری و .... از این درب ها استفاده می شود .بسیاری از مردم مزیت های درب های اتوماتیک را نمی دانند به همین دلیل راضی به تعویض درب های پارکینگ خود نمی شوند در این جا ما به بررسی و معرفی تعدادی از مزایای این درب ها می پردازیم.

مزایای استفاده از درب های اتوماتیک :

  1. ایجاد دسترسی آسان : با نصب درب اتوماتیک بر روی پارکینگ دسترسی آسانی پیدا خواهید کرد و تنها با فشار دادن یک دکمه درب باز شده و به داحتی می توانید داخل و یا خارج شوید این مورد برای فصل سرما نیز مفید است زیرا دیگر نیاز به خروج از اتومبیل خود برای باز و بسته کردن درب ها ندارید.
  2. افزایش امنیت : درب های اتوماتیک امنیت و آرامش خاطر بیشتری را ایجاد می کند . صاحبان ساختمان می تواندد از فاصله دور به درب ها دسترسی داشته باشند و می توانند در تاریکی شب بدون خروج از اتومبیل در را باز و یا بسته کنند.
  3. استفاده از درب های اتوماتیک باعث افزایش طول عمر، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری و افزایش عملکرد درب ها می شود.
  4. استفاده از درب های اتوماتیک باعث صرفه جویی در مصرف انرژی برودتی و حرارتی در حد 30 تا 50 درصد در سال می شود. همچنین باعث کنترل دما و ورود گرد و غبار در اماکن پرتردد و استفاده از حداکثر فضای موجود می شود.
  5. درب های اتوماتیک باعث زیبایی بخشیدن به نمای ورودی ساختمان ، قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب اتوماتیک و کیفیت بالا به دلیل استفاده از طرح های جدید و مدرن می باشند.
  6. درب های اتوماتیک در موقع خروج اضطراری به عنوان یک راه برای فرار و نجات ساکنین می باشد تا افراد بتوانند به سرعت از محل حادثه خارج شوند.
  7. بسیاری از افراد مسن و ناتوان و .. مشکلاتی را که استفاده از درب  های سنتی برای انها ایجاد می کند به خوبی تجربه کرده اند زیرا توان و تلاش بدنی خاصی را میخواستند اما این درب ها به دلیل طراحی و ساخت خاص خود استفاده و دسترسی را برای این افراد آسان کرده است.

 

امروزه استفاده از درب های اتوماتیک گردان و بازویی در مجتمع های تجاری و اداری اصفهان وفرودگاه های اصفهان ، بانک ها و شرکت برق اصفهان و  همچنین در بیمارستان های شهر اصفهان به دلیل زیبایی و راحتی  بیشتر استفاده می شود . شرکت های مختلفی که در اصفهان هستند با  ارائه و اجرای طرح های خلاق و کارآمد در معماری و پروژه های مدرن و بزرگ ساختمانی در اصفهان توانسته اند کارنامه ای درخشان در بخشهای مختلف برای خود رقم بزنند.

 

کارشناسان نصب  ما در آچیلان در ، بسیار با کفایت و ماهر هستند و در کوتاه ترین زمان پاسخ گوی نیاز شما هستند. مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت و خدمت رسانی را از ما در شهر خود بخواهید.

 

دیگر مزایای درب های اتوماتیک :

 

  1. کنترل دمای فضای داخل و جلوگیری از ورود گرد و غبار
  2. مناسب برای ورودی های پر تردد
  3. قابلیت هماهنگی با سیستم امنیتی
  4. قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن
  5. استفاده از حداکثر فضای موجود
  6. افزایش کیفی کالا به جهت کاربرد طراحی نوین و ماده اولیه مرغوب
  7. بهره گیری از گزینه های اجرایی خاص جهت مکان های ویژه
  8. زیباسازی نمای ظاهری ساختمان

معایب درب های اتوماتیک :

 

نصب و نگهداری : نصب و راه اندازی درب های اتوماتیک نیاز به متخصص حرفه ای دارد تا از نصب دقیق و کارامد بودن آن اطمینان حاصل شود. این درب ها نیاز به تعمیر و نگهداری دارند که می تواند برای افراد هزینه بر باشد.

در برخی از مواقع به دلیل قطع برق این درب ها از کار می افتد و باعث ایجاد ناراحتی برای ساکنین می شوند که ممکن است نیاز به باز و بسته شدن درب به صورت دستی باشد و یا حتی در بعضی از موارد باید تکنسین باشد تا بتواند مشکل را برطرف کند.

تمیز کاری : تمیز کاری درب های اتوماتیک بسیار دشوار است زیرا نیاز به تمیز کاری قطعات داخلی مانند فنر ها و پیج ها دارید تا از زنگ زدن آن ها جلوگیری کنید.

در ارتباط با درب های فلزی ، ممکن است درب ها نیاز به رنگ آمیزی دوره ای و تعمیر و نگهداری داشته باشند تا از زنگ زدن آنها جلوگیری شود.

قیمت گذاری : درب های اتوماتیک گران تر از همتایان خود هستند و با توجه به بسیاری از ویژگی های درب های اتوماتیک تولید آنها هزینه زیادی را در بر دارد. همچنین این درب ها نسبت به درب های سنتی گران تر هستند.

 

تفاوت درب اتوماتیک با درب های قدیمی :

 

امروزه به دلیل افزایش جمعیت از درب های اتوماتیک و تمایل به ایجاد راحتی از تجهیزات ساختمانی مدرن استفاده می شود. یکی از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای نسبت به قدیمی را می توان عدم نیاز به استفاده از دست و نیروی بدنی برای باز و بسته کردن درب ها دانست.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با درب اتوماتیک چرخشی و درب اتوماتیک شیشه ای به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

انصراف از نظر
فیلترها
Sort
display