09122570758

 

09122570758

 
جستجو

درب های اتوماتیک تلسکوپی

درب های اتوماتیک تلسکوپی

وقتی که شما ظرفیت عبور ومرور بالایی دارید اما فضای شما محدود است درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی می تواند پاسخی باشد برای آنچه به دنبالش می گردید. در موقعیت هایی که در فضای موجود دچار مشکل هستید باید از درب های اتوماتیک تلسکوپی استفاده کنید. با استفاده از این درب ها تعداد زیادی از مردم می توانند به راحتی به داخل ساختمان وارد شوند بدون اینکه منتظر بمانند.

 پیکر بندی درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی بدین صورت است که از 2 یا 4 لت اسلایدی تشکیل شده است که این لت ها به صورت کشویی در امتداد هم می لغزند به این صورت که یکی جلوی دیگری قرار می گیرند و در نهایت به کناره درب جمع می شوند.

 این درب ها یک راه حل ایده آل هستند. در مکان های تنگ و باریک که ورودی پهنی مورد نیاز است. این درب ها با 2 لت متحرک که در یک جهت یکسان حرکت می کنند یا 4 لت متحرک که در دو جهت حرکت می کنند ساخته می شوند. این درب ها می توانند به سیستم کارت خوان ورودی به همراه میکروپروسسور خاص طراحی شده مناسب با رادار یا کلید یا ریموت کنترل متصل شوند.

درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی چهار لته برای عرض های بزرگتر به کار می روند و درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدی دو لته تلسکوپی که تنها به کناره راست حرکت می کنند یا فقط به کناره سمت چپ حرکت می کنند انتخاب مناسبی است برای عرض های تنگ تر که این درب ها تنها به یک سمت باز می شود.

درب های اتوماتیک کشویی مناسب برای شرایطی هستند که نیاز به محل ورودی عریض احساس می شود ولی شرایط ساختاری محیط اجازه ایجاد چنین درب عریضی را نمی دهد.در حقیقت چنانچه از یک دهانه کوچک نیاز به بازشوی بیشتری نسبت به درب کشویی فعلی وجود داشته باشد از این نوع درب ها استفاده می شود.

 

انواع درب اتوماتیک تلسکوپی:

 

    2 لت : در این حالت درب برقی تلسکوپی شامل 2لنگه می باشد که با توجه به فرمول اجرا یا به سمت راست یا چپ  حرکت می کنند.
      3 لت : در این مدل یک لت ثابت و 2 لت متحرک وجود دارد و 2 لت متحرک حرکت کرده و روی لت ثابت قرار میگیرند.
      4لت : در این حالت درب برقی تلسکوپی شامل 4 لنگه متحرک می باشد که طوری تنظیم می شود که به صورت همزمان 2 لت به راست و 2 لت به سمت چپ حرکت می کنند و در این نوع باید فضای مناسب برای قرارگیری لت های متحرک درب اتوماتیک وجود داشته باشد.
      6 لت : در این مدل 2 لت ثابت و 4 لت متحرک می باشد. حرکت به صورتی است که 2 لت متحرک با هم حرکت کرده و به راست رفته و روی لت ثابت سمت راستی قرار میگیرد و در سمت چپ هم همین اتفاق می افتد.


چگونگی باز شدن درب های اتوماتیک تلسکوپی:

 

این نوع از درب ها در ورودی های معمولی نصب شده و به صورت کشویی باز می شود.

عملکرد این دستگاه همانند دربهای اتوماتیک کشوییساده است با این تفاوت که به منظور استفاده بیشتر از عرض دهانه ورودی ساختمان به جای دو لت متحرک دارای چهار لت متحرک می باشد که این امر سبب می شود حدود 70 درصد عرض کل به صورت عرض بازشو مفید مورد استفاده قرار گیرد. درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی مناسب مکانهایی است که به دلیل عرض کم دهنه ورودی نمی توان از درب کشویی ساده استفاده نمود.

روال باز شدن درب تلسکوپی شیشه ای به این صورت است که درب بعد از تشخیص حرکت یا وزن سنسور درب شیشه ای ، لته متحرک اول که در مرکز ورودی قرار گرفته است حرکت کرده و روی لته دوم قرار میگیرید و هر دوی آنها به روی لته ثابت حرکت کرده و جمع می شوند و طبق این روال ، ورودی برای رفت و آمد افراد باز می شود .

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی نیز دارای منبع برق اضطراری می باشد که در زمان قطع برق مورد استفاده قرار میگیرد تا زمانی که برق قطع است عبور و مرور از آن ممکن شود.

 

کاربرد درب های اتوماتیک تلسکوپی :

 

از درب های تلسکوپی خودکار در ساختمان هایی مانند بیمارستان ها که به ورودی های عریض نیاز دارند اما شرایط این اجازه را نمی دهد که این درب ها در آن قرار بگیرند استفاده می شود.

بعضی از مکان ها هستند که ورودی شان دارای دهانه کوچکی است و اگر از درب های معمولی استفاده شود فضا بسیار تنگ و کوچک می شود و عبور و مرور را سخت می کند. به همین دلیل استفاده از درب های تلسکوپی که لت های آن روی هم قرار میگیرند می تواند فضای بیشتری را تعبیه کند.

از این درب های معمولا در بانک ها ، هتل ها ، مراکز اقامتی ، مراکز تفریحی ، فرودگاه ها ، فروشگاه های زنجیره ای و ... استفاده می شود.

 

ویژگیهای درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی:

  1. مناسب فضاهای کم عرض
  2. دارای میکروکنترلر هوشمند و قابلیت تنظیم برای کاربران
  3. قابلیت نصب برای فضاهای با عرض 6 متر با 2/3 بازشو مفید
  4. قابلیت نصب بر وری  دربهای تا ارتفاع 3 متر
  5. دارای سیستم هوشمند ضد برخورد با افراد
  6. دارای حرکتی آرام و روان به دلیل استفاده از چرخهای پلیمری
  7. جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود صدا و گرد و غبار
  8. دارای قفل الکترونیکی با قابلیت قفل نمودن دربهای متحرک از طریق هنگرها
  9. دارای سیستم متشکل از تکنولوژی کاملا الکترونیکی و مکانیکی با کارایی متفاوت
  10. تولید مطابق با تکنولوژی روز و استاندارد جهانی

عملکرد های درب اتوماتیک تلسکوپی چیست ؟

      این درب ها از عبور و مرور هوا جلوگیری می کند به همین دلیل در مصرف انرژی صرفه جویی می شود و می توان طوری آنها را تنظیم کرد که میزان مشخصی از درب برای عبور و مرور باز شود تا از هدر رفت انرژی جلوگیری شود.
      این سیستم ها دارای دکمه ای هستند که با فشردن ان می توان درب را سریع بست و این مورد کاربرد بسیاری در موارد امنیتی دارد.
      درب های تلسکوپی می توانند با سیستم های موجود در ساختمان های فعلی به خوبی هماهنگ شوند.
      این درب ها علاوه بر کنترل اتوماتیک دارای کنترل دستی نیز هستند که می تواند در صورت نیاز آن ها را از کنترل اتوماتیک خارج می کنند.
 

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با درب اتوماتیک شیشه ای گردان به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

انصراف از نظر
فیلترها
Sort
display