09122570758

 

09122570758

 
جستجو

خانه هوشمند و حیوانات خانگی

خانه هوشمند و حیوانات خانگی

امارها نشان می دهند که در آمریکا ۴۴٪ افراد سگ و ۳۵٪ آنها حداقل یک گربه دارند. البته در این آمار تعداد پرندگان و دیگر حیوانات خانگی ذکر نشده است. در ایران نیز خانواده هایی هستند که حیوانات خانگی دارند و از آنها مراقبت می کنند.

 

شما چه بخواهید چه نخواهید این حیوانات جزوی از خانواده شما محسوب می شوند به همین دلیل فناوری هایی جدید و نوعی برای فراهم کردن زندگی آسان تر برای صاحبان حیوانات به وجود آمده است.زمانی که شما حیوانات خانگی دارید و در خانه نیستید و آنها در خانه می مانند چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که در زمان فعال بودن سیستم شما آلارم کاذب ایجاد نمی کند ؟

 

سنسورهای تشخیص حیوانات از آلارم های کاذب جلوگیری میکند و اگر آشکارساز حرکت حیوان خانگی به درستی نصب شده باشد معمولا می تواند این تفاوت را شناسایی کند.

 

خانه هوشمند و مواردی که برای حیوانات خانگی در نظر گرفته می شود چیست؟

 

نظارت از راه دور بر حیوانات خانگی خود :

 

شما می توانید با نصب دوربین های فیلم برداری حیوانات خود را در هر مکانی ببینید و نظارت کنید. با کمک این دوربین ها که به سیستم مرکزی هوشمند وصل هستند می توانید در هر کجای دنیا که هستید تمام حرکت حیوانات را ببینیدو

 

غیر فعال کردن حرکات حیوانات خانگی برای سنسورهای حرکتی هوشمند :

 

شما می توانید از سنسورهای حرکتی برای نظارت روی حیوانات خانگی خود استفاده کنید تا همیشه بدانید که حیوان خانگی شما در کجای خانه می باشد. اما این را نیز بدانید که این سنسورها مدام آلارم می زنند و شما می توانید این آلارم ها را قطع کنید و کاری کنید که نسبت به سگ بی اثر باشد و در زمان حرکت آلارم به صدا در نیاید.

 

درب خانه خود را از راه دور قفل کنید :

 

اکثر ادما به دلیل مشغله کاری زیادی که دارند وقت کافی ندارند که حیوانات خود را برای پیاده روی به بیرون ببرند و این کار را به دیگران می سپارند. برای اینکه نخواهید کلید منزل خود را به دیگر اشخاص بدهید می توانید از درب ریموت دار استفاده کنید. اگر این درب به یک سیستم امنیتی هوشمند متصل باشد می توانید به راحتی ورود و خروج شخصی که به دنبال سگ شما آمده است را ببینید.

 

در مصرف آب صرفه جویی کنید و با دستگاه های آب دهنده اتوماتیک آبرسانی کنید :

 

ما همانند فیدرهای هوشمند آبرسان های هوشمند نیز داریم. کسانی که حیوانات خانگی دارند می دانند که حیوانات نسبت به آب روان مشتاق هستند. این آب رسان ها مانند چشمه عمل می کنند و ظرف آب پت ها را به موقع پر می کنند. این دستگاه ها همچنین بدون نیاز به اتصال به آب لوله کشی نیاز آب حیوانات را به طور هوشمند تامین میکنند.

 

وقتی بیرون هستید با حیوانات خانگی خود بازی کنید :

 خانه هوشمند و حیوانات خانگی

 

خانه هوشمند می تواند با فن آوری هایی که دارد برای نگهداری از حیوانات خانگی شما بسیار گسترده باشد و حتی زمانی که شما دور از خانه هستید می توانید از اسباب بازی های هوشمند که به سیستم خانه شما متصل هستند استفاده کنید و با تلفن خود آن ها را به حرکت در بیاورید. همچنین می توانید کاری کنید تا صدای شما در خانه پخش شود و برای حیوان سرگرم کننده باشد.

 

استفاده از دستگاه whistle :

 

گم شدن حیوانات خانگی می تواند برای صاحبش بسیار تلخ باشد. دستگاه whistle دارای چی پی اس می باشد و می توان با آن حیوانات خانگی را رد یابی کرد. این دستگاه کوچک به قلاده حیوان وصل می شود و برای هر حیوانی در هر ابعادی مناسب است. فقط کافی است پس از نصب آن را به گوشی خود متصل کنید تا میزان فعالیت حیوان خود و هم مکان جغرافیایی او را تشخیص دهید. همچنین می توانید برای آن محدوده تعیین کنید تا زمانی که از محدوده خارج شد به شما هشدار دهد.

 

حفظ ایمنی حیوانات شما با فناوری هوشمند :

 

اغلب صاحبان حیوانات خانگی حیاط های بزرگی دارند یا حیواناتشان آزادانه در بیرون از خانه در حال رفت و آمد هستند و برای این اتفاق صاحبین یک درب کوچک تعبیه می کنند. این دریچه ها اتلاف انرژی را به همراه دارند و به جز سگ و گربه هر حیوان دیگری نیز می تواند وارد خانه شود. شما می توانید برای جلوگیری از این اتفاق به قلاده حیوان خود یک سیستم هوشمند نصب کنید تا به محض نزدیک شدن به دریچه ، باز شود. در این صورت هم از اتلاف انرژی جلوگیری شده است و هم از ورود افراد متفرقه جلوگیری می شود.

 

دمای خانه خود را از راه دور تنظیم کنید :

 

تنظیم ایده آل دمای خونه حیوانات خانگی را نیز خنک و راحت نگه می دارد. این مسئله در روزهای گرم بسیار امری ضروری است زیرا بیشتر حیوانات اهلی غدد عرق را ندارند. شما با اتصال یک ترموستات می توانید دمای خانه خود را طوری تنظیم کنید که در زمان نبود شما حیوان خانگی تان در راحتی زندگی کند.

 

کلام آخر :

 

در بالا به بعضی از مواردی که قابل تعبیه در خانه های هوشمند هستند تا راحتی و آرامش حیوانات شما را تامین کنند اشاره کردیم. با خانه هوشمند شما می توانید به راحتی از امکانات وسیعی که این سیستم در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید.خانه هوشمند ممکن است که گران به نظر برسد اما یک سرمایه گذاری مطمئن برای شماست و راحتی و آرامش را برای شما به همراه می آورد.

 

شما می توانید برای هوشمند سازی خانه خود با متخصصان و کارشناسان ما تماس حاصل نمایید آنها شما را به بهترین وجه راهنمایی می کنند. ما می توانیم بر اساس بودجه شما هوشمند سازی را اولویت بندی کنیم تا با بودجه خود بهترین سرویس دهی را بگیرید. با ما در تماس باشید.

 

انصراف از نظر
فیلترها
Sort
display