09122570758

 

09122570758

 
جستجو

اخبار

برنامه بایدن رئیس جمهور آمریکا برای انرژی های پاک

دوشنبه, 29 دی,1399

برنامه بایدن رئیس جمهور آمریکا برای انرژی های پاک

 

بایدن و تلاش برای بکارگیری انرژی نو در معادن
 

 

 

یکی از شعار های مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶ تقویت مجدد صنعت ایالات متحده ، از جمله معدنکاری به ویژه بخش زغال سنگ بود. این در حالی بود که دولت وی مقررات مربوط به دوره اوباما را که روند کار را کند می کرد ، حذف کرد.

 

در این بین بایدن با سیاستی از سیاست های فعال آب و هوایی انتخاب شد که می تواند تغییر اساسی در ایالات متحده به دور از سوخت های فسیلی ایجاد کند و حرکتی به سمت انرژی های تجدیدپذیر باشد.

 

مقایسه ساختمان های هوشمند در ایران و جهان

 

اکنون زمان حرکت به جلو است

ریچ نولان ، رئیس و مدیرعامل انجمن ملی معدن (NMA) ، ضمن تبریک به مناسبت پیروزی بایدن رئیس جمهور منتخب و کامالا هریس معاون رئیس جمهور گفت: "صنعت معدن مشتاقانه منتظر همکاری با بایدن رئیس جمهور منتخب  برای کمک به پیشبرد آمریکا است. بهبود اقتصادی پس از رفع بیماری کرونا کشور ما را در یک مسیر قاطع برای آینده ای مرفه قرار می دهد.

نولان گفت:  با همکاری های متقابل با دولت جدید امریکا ما می توانیم رقابت در بین صنایع موجود را افزایش دهیم و زنجیره های تأمین داخلی خود را دوباره برقرار و تقویت کنیم. ما می توانیم وابستگی خود را به کشورهای خارجی برای مواد معدنی که توانایی  استخراج آنها را داریم کاهش دهیم ، و با این کار اشتغال بیشتری ایجاد کنیم.

ما می توانیم انرژی مقرون به صرفه و تجدید پذیر برای همه تولید کنیم، و جهان را درمسیر توسعه و استقرار فناوری های کاهش انتشار مواد آلاینده هوا قرار دهیم. ما اکنون در فرصتی استثنایی هستیم و از این چالش استقبال می کنیم.

بایدن یارانه شرکت های سوخت فسیلی را حذف می کند

ترامپ در بخش معادن زغال سنگ سیاست های بی اثری به کار برد و همچنان از زغال سنگ به عنوان سوخت در کارهای صنعتی استفاده می کرد  و با خروج از توافقنامه پاریس به انرژی ها نو و محیط زیست ضربه زد. حال انتظار می رود بایدن یارانه های شرکت های سوخت فسیلی را حذف کند ، اگرچه او به رای دهندگان این  اطمینان را داده است که قصد ندارد با این کار صنعت را از بین ببرد ، در همین راستا "دیوید کورتز ، تحلیلگر ارشد معدن در GlobalData ، در مورد پیروزی بایدن در انتخابات گفت: پیروزی بایدن برنامه ایالت متحده امریکا را در رستای اهداف برنامه بلند مدت آب و هوایی که تا  سال ۲۰۵۰ برنامه ریزی شده است هموار کرد. در این برنامه بیان شده است که میزان خالص گازهای گلخانه ای کشور تا این سال کمتر از معیار جهانی باشد. این سیاست ها شامل پایان دادن به یارانه های سوخت فسیلی و جلوگیری از استخراج و برداشت جدید نفت و گاز در اراضی عمومی است همچنین هدف مهم این طرح سرمایه گذاری کلان  در انرژی های پاک است.

 کورتز اضافه کرد : بر همین اساس احتمال می رود که دولت بایدن پروژه استخراج معدن سنگریزه در آلاسکا را تصویب نکند.

انصراف از نظر
نظرات
buy cialis safe online
1402/08/20 15:13

has survived for quite some time, The accumulated wealth and treasures diuretics and high blood pressure medicine together are far more valuable than one hundred thousand gold coins, What s behind side side effect of captopril effect blood pressure ranges for seniors of captopril you, show it to me <a href=https://ccialiss.top>cialis online generic</a>

دسته بندی ها
فیلترها
Sort
display